۱۳۹۴ بهمن ۱۰, شنبه

ایران - انعکاس تظاهرات ایرانیان آزاده در سفر آخوند روحانی به فرانسه در خبرگزاری ها

روباه بنفش آخوند روحانی در نظام ولایت فقیه برای فروختن منابع و ثروت مردم ایران به کشورهای اروپایی سفر کرده که بیشتر و بیشتر بتواند مردم ایران را شکنجه و اعدام کند و از طرفی در کشورهای منطقه به صدور بحران و تروریسم خود ادامه داده و مردم و زنان و کودکان بیگناه سوریه را زیر آتش بشکه های انفجاری اسد قرار بدهد. در روز ۸بهمن که به فرانسه رفت ایرانیان آزاده و شجاع در فرانسه تظاهرات و تجمعات با شکوهی بر پا کردند که در خبرگزاریها و رسانه های مختلف انعکاس داشت از جمله: 

خبرگزاری الشرق: 
الشرق چاپ قطر گزارش داد: ایرانیان مخالف رژیم ایران در اعتراض به دیدار روحانی در پاریس تظاهرات کردند.
تظاهر کنندگان وابسته به اپوزیسیون ایران افزایش اعدامها در ایران را محکوم کردند و اروپاییها را از عقد قرارداد با رژیم ایران برحذر داشتند.
الشرق افزود: ”دیدار روحانی از اروپا در زمانی صورت گرفت که سازمانهای حقوق‌بشری صحبت از افزایش اعدام در ایران می‌کنند، و این‌که حتی افراد زیر 18سال نیز از این مجازات در امان نیستند “.


خبرگزاری فرانسه: 
خبرگزاری فرانسه که تظاهرات بزرگ نه به روحانی را چندین بار مخابره کرده است، گفت:
مخالفان ایرانی هنگام بازدید روحانی از فرانسه تظاهراتی در پاریس علیه پرونده حقوق‌بشر رژیم ایران برپا کردند. سخنگویان این تظاهرات تأکید داشتند، حدود 2000نفر در ایران از زمان به قدرت رسیدن روحانی اعدام شده‌اند.

خانم مريم رجوي در ۸بهمن ۱۳۹۴ در ارتباط با سفر روحاني رييس جمهور رژيم آخوندي به ايتاليا و فرانسه گفت: روحاني به عنوان یک ملا،  مدافع تئوکراسی است و به وفاداری به ولایت فقیه سوگند خورده است.  او در 37 سال گذشته يكي از بالاترين مسئولان فاشيسم ديني حاكم بر ايران بوده و در همه جنايتهای آن دست داشته و به واسطه جنايت عليه بشريت بايد در مقابل عدالت قرار گيرد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر