۱۳۹۴ بهمن ۲, جمعه

ایران - جنگ گرگها - وحشت آخوند خاتمی از قیام مردمی در انتخابات مجلس و شورای نگهبان

آخوند احمد خاتمی در نمایش جمعهٴ تهران: چه کسی می‌خواهد فتنه را جمع کند؟:

بعد از خوردن جام زهر اتمی و برجام و در پیش رو داشتن انتخابات فرمایشی  مجلس شورای نگهبان جنگ گرگها به نقطه اسفباری رسیده است. بطوریکه از حمله به یکدیگر و پاره کردن همدیگر به وحشت از قیام مردم افتاده اند که اگر به این شکل پیش برود چه کسی می تواند جلوی قیام را بگیرد و جمع و جور کند. از طرفی تمام کاندیداهای رفسنجانی و روحانی را از دور خارج کرده اند بطوریکه امروز در نمایش جمعه تهران احمد خاتمی به التماس افتاده است. 



تهران - ۲بهمن ۹۴- نمایش جمعه تهران صحنه بروز وحشت از قیام و حمله به رفسنجانی و روحانی در جنگ هژمونی در نمایش انتخابات بود.
آخوند احمد خاتمی در قسمت اول سخنانش ضمن تأیید حذف فله‌یی باند رقیب گفت: اگر کارگزاری بگوید من زیر بار رد صلاحیتهای شورای نگهبان نمی‌روم، به زیر مجموعه‌اش هم بگوید شما هم بایستید، این اسمش تقلب است.

آخوند خاتمی با اشاره به رفسنجانی و روحانی افزود: این مسئولیتی که بهت دادم لقمه چرب نیست، که بگی اول خودم بعد بچه‌هام بعد باند من. 
وی سپس به جریان پول‌های کثیف اذعان کرد و افزود: بابا از کجا می‌آورید شما؟ خرج میلیاردی بکند برود مجلس خبرگان، خرج میلیاردی کند برود مجلس شورا، گیرم که 4سال شما نماینده باشید یا 8سال همه‌اش را جمع کنی به‌اندازه تبلیغاتت نمی‌شود اینها را از کجا آورده‌ای؟

آخوند خاتمی در قسمت دوم سخنانش با اشاره به برجام ضمن سوز و گداز از تحریمهای جدید به باند رفسنجانی-روحانی حمله کرد و از جمله گفت: آفات این پیروزی خوشبینی به دشمن است، فکر کنیم آمریکا لطفی در حق ما کرده که توافق کرده. این بزک کردن دشمن است.


ادامه در لینک 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر