۱۳۹۴ تیر ۱۴, یکشنبه

انعکاس اجتماع عظیم ایرانیان در آستانه ۳۰خرداد با شعار سرنگونی خلیفه ارتجاع و تروریسم، در رسانه های رژیم ایران

اجتماع عظیم ایرانیان در آستانه ۳۰خرداد با شعار سرنگونی خلیفه ارتجاع و تروریسم، کابوس وحشت در خلافت خامنه‌ای

پیروزی اجتماع عظیم ایرانیان، که در آستانه 30خرداد با شعار ایران دموکراتیک و غیراتمی، سرنگونی خلیفه ارتجاع و تروریسم با هزار اشرف و ارتش آزادی، و با حضور بیش از 600 شخصیت و قانونگذار از 70کشور و 5قاره جهان و حمایت 19 برنده جایزه نوبل برگزار شد، ارکان خلافت خامنه‌ای را در کابوس وحشت فرو برده است.
از همان روز برگزاری این گردهمایی در 23خرداد، رادیو تلویزیون تحت‌امر ولی‌فقیه ارتجاع، خبرگزاری سپاه پاسداران، مؤسسه راهبردی دیدبان ارگان اصلی وزارت اطلاعات و رسانه‌های حکومتی و سایتهای زنجیره‌یی وزارت منفور شروع به زوزه کشیدن و آه و فغانهای هراس‌آلود کردند که هم‌چنان ادامه دارد. 


سایت خامنه‌ای ۶/۴/۹۴- 27ژوئن 2015

خامنه‌ای دیدار با خانواده‌های 7تیر:
«آزادانه در کشورهای اروپایی و آمریکا مشغول حرکتند، با مسئولان و سران آن کشورها ملاقات می‌کنند، برای آنها سخنرانی حقوق‌بشری می‌گذارند، دیگه از این افشاگری بالاتر. این نشان داد که مدعیان حقوق‌بشر، مدعیان ضدیت با تروریسم در چه حدی از نفاق و دو رویی و دروغگویی قرار دارند. این را امروز همه دارن در مقابل چشمشان می‌بینند. 17هزار ما شهید ترور داریم در کشور، 17هزار شهید ترور، این رقم رقم کوچکی است؟ این حرف شوخی است، آن کسانی که این ترورها را انجام دادن، امروز آزادانه در کشورهای غربی دارن حرکت می‌کنند». 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر