۱۳۹۴ تیر ۳۱, چهارشنبه

ایران - دستگیری ۵۰ دختر و پسر جوان در دزفول توسط مزدوران خامنه ای


رژیم ضد بشری آخوندی که لحظه ای تاب دیدن شادی و آرامش مردم را ندارد هر روز به بهانه ای جوانان را دستکیر می کند. روزی به بهانه آخوند ساخته روزه خواری و روزی به  بهانه آخوند ساخته فساد و روزی به بهانه بدحجابی و .... دستگیر می کند. 
روز سه شنبه ۲۹تیر نیروی انتظامی به یک مهمانی در اطراف شهرک شمس آباد شهرستان دزفول حمله کرده و ۵۰دختر و پسر جوان که بین ۲۰تا۲۵سال سن داشتند را تحت عنوان آخوند ساخته فساد و ....... دستگیر می کنند.
خانم مریم رجوی در سخنرانی خود با عنوان «لااکراه فی الدین» در کنفرانس اسلام دموکراتیک و بردبار علیه ارتجاع و بنیادگرایی چنین گفتند:
به هموطنانم و به خصوص به جوانان دلير در داخل ايران مي‌گويم: در مقابل تمام آنچه آخوندها با برچسب اسلام تحميل مي‌كنند، استوار و محكم بايستيدشلاق‌زدن به بهانة روزه‌خواري و سرکوب زنان به بهانة بدحجابي، هیچ ربطی به اسلام ندارد در برابر آن به مقاومت برخيزيد. با ستم و سركوب عليه هموطنان اهل سنت و اقليتهاي مذهبي، كه خصومت با تمام ملت ايران است، مقابله كنيدهر چيز كه مخالف آزادي انسان و انتخاب داوطلبانة او باشد از نظر اسلام، اعتباري ندارد. نه دين اجباري، نه عبادت اجباري، نه حجاب اجباري. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر