۱۳۹۴ مرداد ۱, پنجشنبه

هراس رژیم آخوندی از فعال شدن پرونده های نقض حقوق بشر و تروریسم در ایران

خامنه ای زهر خورده بارها ضمن صحبتهای خود گفته است که اگر ما پای اتمی بیائیم و جام زهر را سر بکشیم آمریکا و کشورهای اروپایی دست از سر ما برنمی دارند و به دنبال آن حقوق بشر و .... را پی می گیرند.
تلویزیون رژیم آخوندی روز چهارشنبه ۳۱تیر ابراز نگرانی می کند پرونده های تروریسم و نقض حقوق بشر فعال می شود: 

گوینده: آمریکا هم‌چنان با تمرکز بر مسأله تروریزم و موضوعات حقوق‌بشری، به فشار به ایران برای تغییر سیاست‌های منطقه‌یی خود ادامه می‌دهد. مقامات آمریکایی با متهم کردن ایران به آنچه حمایت از تروریسم می‌خوانند، بار دیگر اشاراتی تهدیدآمیز علیه کشورمان مطرح کردند.
گزارشگر: زبان آلوده به تهدید. با وجود تأیید برنامه جامع اقدام مشترک در شورای امنیت سازمان ملل، مقامات آمریکایی هم‌چنان با زبان آلوده به تهدید سخن می‌گویند.
باراک اوباما در جمع نظامیان قدیمی آمریکایی با تکرار ادعای حمایت ایران از تروریزم و نقض حقوق‌بشر گفت: آمریکا هم‌چنان در کنار شرکای خود، از جمله اسرائیل خواهد ماند.
خانم مریم رجوی در پیام خود به معلمان آزاده ۳۱تیر۹۴گفتند:
ديكتاتوري فاسد و غارتگر آخوندي كه سرمايه هاي ملت ايران را صرف سركوب و بحران سازي و صدور تروريسم و پروژه هاي اتمي مي كند و دولت آخوند شياد حسن روحاني كه تا قبل از توافقنامه اتمي همه چيز را موكول به امضاي آن مي‌كرد، اكنون در مقابل خواستهاي حق طلبانة يك ميليون معلم كه چيزي جز آزادي و حداقل حقوق و منزلت اجتماعي خود را نمي‌خواهند، به غير از سركوب پاسخي ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر