۱۳۹۴ مرداد ۲, جمعه

رژیم ایران غرق در اعدامها


بیزینس اینسایدر انگلستان روز پنجشنبه 1مرداد 94 با درج مقاله‌یی نوشت رژیم ایران که اخیراً توافق اتمی را با کشورهای 5+1 به امضا رسانده است غرقه در اعدامها می‌باشد و از شروع سال میلادی تا کنون حدود 700نفر را اعدام کرده است. سازمان عفوبین‌الملل می‌گوید: از اول ژانویه 2015 تا 15 ژوئیه رژیم ایران 694نفر را اعدام کرده است. 
مقاله اضافه می‌کند: رژیم ایران بعد از توافق اتمی برای این‌که به مخالفان خود نشان دهد که امضای توافق اتمی به‌معنی گشایش سیاسی در داخل ایران نیست، احتمالاً شروع به سرکوب داخلی کرده است. دولت ایران می‌خواهد مطمئن شود که کوتاه آمدنش در مقابل دیگر کشورها در مسأله اتمی راه به تضعیف موقعیت رژیم در داخل ایران نخواهد برد. سعید بومدوحه معاون برنامه‌ی خاورمیانه و شمال آفریقا در سازمان عفو بین‌الملل گفت: افزایش تعداد اعدامها در ایران تصویری شیطانی از ماشین حکومتی را در کشتاری در حد کشتار جمعی نشان می‌دهد. این رژیم مشغول اعدامهایی عمدی، خودسرانه و بدون روند قضایی است.

خانم مریم رجوی در پیام خود به معلمان آزاده ۳۱تیر۹۴گفتند:
ديكتاتوري فاسد و غارتگر آخوندي كه سرمايه هاي ملت ايران را صرف سركوب و بحران سازي و صدور تروريسم و پروژه هاي اتمي مي كند و دولت آخوند شياد حسن روحاني كه تا قبل از توافقنامه اتمي همه چيز را موكول به امضاي آن مي‌كرد، اكنون در مقابل خواستهاي حق طلبانة يك ميليون معلم كه چيزي جز آزادي و حداقل حقوق و منزلت اجتماعي خود را نمي‌خواهند، به غير از سركوب پاسخي ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر