۱۳۹۴ تیر ۳۱, چهارشنبه

ایران - وحشت علی مطهری از عواقب بر هم زدن تجمعات و سرکوب


علی مطهری عضو مجلس ارتجاع در وحشت از عواقب سرکوب معلمان به‌پاخاسته گفت: «حساسیت درباره‌ تجمع‌ها موجب تشدید موضوع خواهد شد. به نظر من چندان ضروری و معقول نیست که حساسیت زیادی نسبت به این تجمع‌ها نشان دهیم. خصوصاً درباره فرهنگیان. حداکثر این است که اینها می‌آیند و حرفشان را می‌زنند و می‌روند. هر تجمعی مادامی که منجر به آشوب، بی‌نظمی و تخریب نشود باید آزاد باشد.»
خانم مریم رجوی در فراخوان به جوانان و دانشجویان و دانش آموزان به همبستگی با معلمان به پا خاسته چنین گفتند:
روز گذشته خامنه اي اعتراضات معلمان را بطور تلويحي «توطئه‌هاي دشمنان و افراد کينه‌توز نسبت به نظام اسلامي» توصيف كرد كه «به بهانه معيشت معلمان شعارهاي فتنه‌گرانه و خطي و سياسي مطرح و براي نظام دردسر درست کنند  .همزمان ماموران سركوبگر با توسل به انواع تهديدها و بگير و ببندها و با اخطارهاي حضوري و تلفني به شمار زيادي از معلمان در تهران و شهرهاي مختلف آنها را از شركت در تظاهرات 17 ارديبهشت برحذر داشتند.
جنبش اعتراضي معلمان كه وارد دومين سال خود شده است، امروز با شعارهايي مانند معلم زنداني را آزاد كنيد، معلم بيدار است از تبعيض بيزار است، خط فقر سه ميليون، حقوق ما يك ميليون، ما خواهان استخدام مربيان و معلمان پيماني و حق التدريسي هستيم، معلم فرياد ميزنه، رسانه سانسور ميكنه، سراسر كشور را فراگرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر