۱۳۹۴ بهمن ۱۱, یکشنبه

ایران - حسین شریعتمداری: روحانی با پذیرش استقبال توسط وزیر خارجه فرانسه نظام را تحقیر کرد

جنگ گرگها بعد از سفر روحانی به فرانسه و ایتالیا هر روز شکل تازه ای بخود می گیرد و باند ولی فقیه اصرار در این دارد که در این سفر ما بازنده هستیم و بجای اینکه بتوانیم به اقتصاد و اشتغال کمک کنیم ضرر هم کردیم. بجای فروش نفت، بنزین وارد کردیم و.......
بهتر است این جنگ را از زبان حسین شریعتمداری بشنویم: 
پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان، گفت: روحانی با پذیرش استقبال توسط وزیر خارجه فرانسه، (نظام) را تحقیر کرد.
روزنامه باند دلواپسان نیز نوشت: روحانی مورد استقبال سرد و خشک فرانسوا اولاند قرار گرفت و در طول مراسم استقبال یا در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ها کسی لبخند اولاند را ندید و این در حالی است که لبخند از صورت حسن روحانی نمی‌افتاد.
وجه دیگر حمله به آخوند روحانی محتوای قراردادهای امضاشده است.. کیهان خامنه‌ای نوشت: این قراردادها گویای حقایق تلخی است. خرید 118 فروند هواپیمای مسافربری... در شرایط کنونی اقتصادی با میلیون‌ها بیکار، چه مزیتی برای ما دارد جز رونق و اشتغال‌آفرینی صنایع فرانسه!؟

سرکرده بسیج سپاه پاسداران گفت: رخدادهای سفر رم و فرانسه خنجری بر پیکر اقتصاد مقاومتی و در صورت استمرار آنها باید دانشگاه‌های فنی را تعطیل کنیم. خرید ایرباس مشکل اشتغال جوانان را حل نمی‌کند.
خانم مريم رجوي در ۸بهمن ۱۳۹۴ در ارتباط با سفر روحاني رييس جمهور رژيم آخوندي به ايتاليا و فرانسه گفت: روحاني به عنوان یک ملا،  مدافع تئوکراسی است و به وفاداری به ولایت فقیه سوگند خورده است.  او در 37 سال گذشته يكي از بالاترين مسئولان فاشيسم ديني حاكم بر ايران بوده و در همه جنايتهای آن دست داشته و به واسطه جنايت عليه بشريت بايد در مقابل عدالت قرار گيرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر