۱۳۹۴ دی ۲۴, پنجشنبه

ایران - بزرگترین فاجعه انسانی قرن در حاکمیت ولی فقیه

در حاکمیت قرون وسطایی ولی فقیه بجز فقر، فحشا، و اعدام جیز دیگری عاید این مردم نشده است در حال حاضر در حاکمیت آخوند روحانی آمار اعدامها نسبت به قبل چندین برابر شده است و روزانه در شهرهای مختلف اعدام و کشتار را کنار نمی گذارد و اکنون کمتر روزی است که رسانه های حکومتی از اعدام های فله ای در ایران خبر ندهند. ابعاد افزایش اعدام ها در حاکمیت ولی فقیه به حدی است که بسیاری از کارشناسان و مدافعان مسائل حقوق بشرزنگ های خطر را برای فاجعه ای انسانی بصدا درآوده اند.

در تازه ترین نمونه روز گذشته رژیم آخوندی از ۱۰ اعدام دیگر در شهرهای کرج و ارومیه خبر داده است. به گزارش سایت همبستگی ملی: “دیکتاتوری آخوندی، با نزدیک شدن زمان نمایش انتخابات و ناتوان از مقابله با انزجار و اعتراضات فزاینده مردم در شهرهای مختلف میهنمان، بیش از پیش به سرکوب به‌ویژه مجازات سبعانه اعدام به صورت جمعی و در ملأ عام روی آورده است».
بنا برگزارش سازمان های حقوق بشری، از زمان به روی کار آمدن دولت آخوند روحانی اعدام ها در ایران ابعاد نجومی به خود گرفته است، به طوریکه در یک برآورد ساده می توان به یقین اعلام کرد که روزانه و به طور متوسط ۳ نفر در حاکمیت آخوندی اعدام می شوند.

ترجمان این جملات چیزی جز همان ترس و وحشت دیکتاتوری خامنه ای از ابعاد رو به رشد حرکات اعتراضی مردم به جان آمده در جای جای میهنمان علیه حکومت خودکامه وی می باشد. ابعادی که اکنون آن را در آمار تظاهرات، تحصن ها و یا تجمعات ضد حکومتی از سوی اقشار مختلف مردم، به ویژه کارگران، معلمان، دانشجویان و زنان و جوانان مشاهده می کنیم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر