۱۳۹۴ دی ۲۲, سه‌شنبه

ایران - بیانیه زندانی سیاسی ارژنگ داودی از زندان گوهردشت کرج

بیانیه زندانی سیاسی ارژنگ داودی در سی وپنجمین روز اعتصاب غذا:

ارژنگ داوودی زندانی سیاسی محکوم به اعدام، که به مدت 37روز است در اعتصاب غذا بسر می برد همواره جلوی ولی فقیه ارتجاع و دولت روحانی ایستاده و پیام از زندان به مردم ایران می دهد. در پیام سال گذشته خود به نماینده خامنه ای چنین گفته بود: 
آی امامزاده جدیدالظهور، آی حسین بازجو، گفته‌اند که محتسب شیخ شد، نه امام‌زاده! واقعاً که لعنت خدا و انسانهای شریف روزگار، حیف است که نثار امثال تو گنده‌گو و... گردد. اما تف ابلیس و لعنت شیاطین ارضی و سماوی هزاران بار بر شیطونک‌هایی چون تو و سایر اعضای ثابت و موقت باند مافیایی فقیه، از بالا تا پایین، از ابتـدا تا انتها، مرده و زنده. 
و حالا از زندان گوهردشت کرج در سی و پنجمین روز اعتصاب غذای خود بیانیه ای به خارج از زندان فرستاده است که متن آن به قرار زیر است: 



21دی94
گرگان فقیه بی‌قرار از قمار خون
حلقه بر وارفتن قافله مبارزان زندانی تنگ‌تر می‌کنند
و هرزه وار دندان به گوش و گردن یکدیگر می‌سایند
اما به‌درستی که کور خوانده‌اند.
هم میهنان
ایرانیانِ دربند فقیهی ضحاکتر از فراعنه عهد عتیق
در ارتباط با موضوع درگیریهای مورخ 7 و 8آذر ماه با تنی چند از مزدوران رذالت طلب رژیم به‌ویژه اعتصاب‌غذا و داروی ناشی از انتقال نابه‌جای این‌جانب که اینک 35روز ادامه دارد، روز شنبه ۱۹/۱۰/۹۴ جلسه‌ای با حضور رئیس زندان به‌نام محمد مردانی یکی از معاونین زندان به‌نام میرزایی معاون حقوقی زندان به‌نام زارعی و قاضی بی‌سرو پای ناظر در امور زندانیان سیاسی و عقیدتی به‌نام عباس حاجیلو تشکیل شد.
ادامه در لینک 
#ایران #زندان #گوهردشت #کرج  #ارژنگ_داوودی #روحانی #ولایت_فقیه  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر