۱۳۹۴ شهریور ۲۷, جمعه

ایران - حمله آخوند صدیقی در نماز جمعه تهران به روحانی و رفسنجانی و حمایت از سپاه جهل و جنایت

در تضادهای درونی رژیم زهر خورده آخوندی که جنگ گرگها هر روز ابعاد تازه ای بخود می گیرد امروز جمعه ۲۷شهریور آخوند صدیقی در جمعه بازار تهران با توسل به حرفهای اخیر خامنه ای و دست بالا دادن به سپاه در برابر باند رفسنجانی و روحانی به تعریف کردن از سپاه سرکوبگر پرداخته و چنین می گوید:
کلمه سپاه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حضرت آقا رهبر حکیم ما روی این واژه‌ها تکیه کردند، تنها سازمان و تنها نهاد و تنها ارگان و تنها تشکیلاتی که وظیفه ذاتی‌اش که هم اقتضای اسم است و هم این‌که فضای حفاظت و مرزبانی از مرزهای شرف جمهوری اسلامی است. این‌که اینها هم رصد کننده‌اند، اطلاعات دقیقی باید نسبت به توطئه‌های داخلی و خارجی داشته باشند و باید چتر اطلاعاتی شون آن‌چنان قوی باشد، همه حرکات را زیر نظر داشته باشند و کمترین حرکت علیه این نظام، علیه این انقلاب، علیه این جمهوریت، علیه این اسلامیت، علیه استقلال، علیه دستاوردهای شهیدان تا به نظر شون رسید در نطفه خفه کنند. 
آخوند صدیقی ضمن حمله به باند رفسنجانی و حسن روحانی به ضرورت صدور تروریسم و بنیادگرایی به‌مثابه شرط بقای نظام تأکید کرد و افزود: حالا بگوید که ما برویم دست ذلت به دست آمریکا بدهیم و بزک اش بکنیم و گذشته‌ها را فراموش بکنیم یک کس بگوید انقلاب عمر خودش را سپری کرده، ما به پایان انقلاب رسیده‌ایم، اینها خودشان به پایان کارشان می‌رسند، انقلاب پایان ندارد، انقلاب تا ظهور امام زمان انقلاب ما در پیش است، ما هنوز انقلاب جهانی نکردیم.
وی تأکید کرد: تازه نیروهای جوان ما از راه می‌رسند، تازه دنیا به ما روی آورده، انقلاب ما در منطقه جبهه‌های مقاومت جدیدی را دارد باز می‌کند ما در اول راهیم.
خانم مریم رجوی در مقاله وی ولت و سایت ولت آنلاین در اسفند ۹۳ گفتند که رژیم ایران دنبال بمب اتمی است:‌
يك اشتباه محاسبة خطرناك ديگر اينست كه برخی سیاستمداران در غرب  تصور مي‌كنند كه  شركت‌دادن این رژیم در عراق، تهران را  به دست برداشتن ازبمب اتمي ترغیب مي‌كند. در حالی که وقتی آخوندها در عراق  دست بالاتر داشته باشند، از بمب اتمی هم دست برنخواهند داشت.  
ملايان قريب 30 سال است كه  با سرمايه‌گذاري عظيم به‌دنبال دستيابي به سلاح هسته‌يي  براي تضمين بقاي خود هستند. آنها در اين را ه از هيچ فريبكاري كوتاهي نكرده و از تمامي حسن نيتهاي غرب صرفاً براي پيشبرد اين هدف شوماستفاده كرده‌اند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر