۱۳۹۴ شهریور ۲۶, پنجشنبه

ایران - ساجدی نیا: دستگیری گسترده جوانان در تهران

رژیم زهر خورده آخوندی که از اعترضات و قیام مردم به وحشت افتاده است سعی می کند با اعدام در ملاءعام و اعدامهای جمعی و دستگیری گسترده جوانان جو رعب و وحشت را در جامعه گسترده کند. غافل از اینکه مردم بجان آمده بدون توجه به این حرفها برای گرفتن حقوق حقه خود دست به اعتراض و اعتصاب می زنند.
رژیم ضد بشری آخوند روحانی به بهانه مبارزه با «اراذل و اوباش» و «هنجار شکنان شهری» موج دستگیری جوانان در تهران را راه انداخته است. 

ایرنا۲۵شهریور۹۴: 
تهران: «پاسدار حسین ساجدی نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت در شب و روز گذشته در تهران ۱۲۷نفر در قالب اجرای طرح ،امنیت اجتماعی، بازداشت شده است».
وی گفت: «دستگیر شدگان بیشتر جوان و در تهران ساکن هستند» 

 خانم مریم رجوی در سخنرانی خود با عنوان «لااکراه فی الدین» در کنفرانس اسلام دموکراتیک و بردبار علیه ارتجاع و بنیادگرایی چنین گفتند:
به هموطنانم و به خصوص به جوانان دلير در داخل ايران مي‌گويم: در مقابل تمام آنچه آخوندها با برچسب اسلام تحميل مي‌كنند، استوار و محكم بايستيدشلاق‌زدن به بهانة روزه‌خواري و سرکوب زنان به بهانة بدحجابي، هیچ ربطی به اسلام ندارد در برابر آن به مقاومت برخيزيد. با ستم و سركوب عليه هموطنان اهل سنت و اقليتهاي مذهبي، كه خصومت با تمام ملت ايران است، مقابله كنيدهر چيز كه مخالف آزادي انسان و انتخاب داوطلبانة او باشد از نظر اسلام، اعتباري ندارد. نه دين اجباري، نه عبادت اجباري، نه حجاب اجباري. 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر