۱۳۹۴ شهریور ۲۱, شنبه

ایران - درگیری جوانان با مزدوران نیروی انتظامی و راهی کردن دو تن از مامورین به بیمارستان

رژیم زهر خورده آخوند روحانی که در تلاش است با ارعاب و ایجاد وحشت در جوانان آنها را از طرق مختلف بترساند به بهانه های مختلف به آنها حمله کرده و فکر می کند مثل قبل جوانان ساکت ایستاده و پاسخی نمی دهند غافل از این که آنها مزدوران سرکوبگر را بی جواب نمی گذارند.

جمعه۲۰شهریور۹۴ :
مردم در تهران در دو نقطه با مزدوران سرکوبگر درگیر شده و آنان را گوشمالی دادند.
چهاراه گلوبندک: هنگامیکه ساعت یک بامداد مزدوران نیروی انتظامی از دو طرف کوچه ای که اغذیه فروشیها در آن قرار دارد و محل تجمع جوانان است به قصد ارعاب از دو طرف محاصره کردند جوانان به آنان حمله ور شده و شیشه های یک خودروی مزدوران را شکسته و چند مامور که با باتون به آنان حمله ور شده بودند را مضروب و مصدوم کردند.

چهارراه مولوی: مزدوران نیروی انتظامی ساعت ۱۰صبح به بهانه مواد مخدر به دستفروشان حمله ور شدند. دستفروشان با آنها به جنگ و گریز پراختند در این جنگ و گریز دو تن از مامورین زخمی و روانه بیمارستان شدند. یکی از مزدوران بر اثر اصابت سرش با جدول خیابان بیهوش شده بود. 

مريم رجوي خاطرنشان كرد ديكتاتوري فاسد وغارتگر آخوندي كه سرمايه هاي ملت ايران را صرف سركوب و بحران سازي و صدور تروريسم و پروژه هاي اتمي مي كند و دولت آخوند شياد حسن روحاني كه تا قبل از توافقنامه اتمي همه چيز را موكول به امضاي آن مي‌كرد، اكنون در مقابل خواستهاي حق طلبانة يك ميليون معلم كه چيزي جز آزادي و حداقل حقوق و منزلت اجتماعي خود را نمي‌خواهند، به غير از سركوب پاسخي ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر