۱۳۹۴ شهریور ۲۳, دوشنبه

ایران - در حکومت آخوند روحانی - برای نجات فرزندمان من وهمسرم کلیه خود را می فروشیم

فروش اجزاء بدن ارمغان حکومت آخوندی است.
«خرید و فروش اعضای بدن از فروش کلیه به کبد هم رسیده است». فروش کلیه، کبد، چشم و سایر اعضای بدن، برای زنده ماندن و چرخ زندگی را به حرکت در آوردن! این است دستاورد شوم حاکمیتی که اختلاسگرانش میلیاردی میدزدند و بعد هم وقتی که در جنگ گرگها کارشان به زندان کشیده میشود زود سر و ته آن هم بسته می شود. وقتی از آنها سئوال می کنند چرا ۱۷۰ نماینده مجلس رشوه های میلیونی گرفتند، پاسخ می دهند عیب نیست!! حکومت آخوند روحانی که دزدی و غارت مردم، برای سردمدارانش نه تنها عیب نیست بلکه نشانه زرنگیه توده های محروم آگهی فروش کلیه و کبد می دهند و برای زندگی فرزندشان کلیه خود را می فروشند.
روزنامه جام جم به گوشه یی از فقر و فلاکت مردم اذعان می کند و می نویسد: «چند روز پیش آگهی روی دیوار بیمارستانی در شوشتر نصب شده بود که نوشته بود به علت فقر شدید و نجات فرزندانمان از گرسنگی تصمیم گرفتیم با همسرم یک کلیه خود را بفروشیم. پسرمان بیمار هموفیلی دارد و خودم بدلیل سرطان یک پایم قطع شده است و زمینگیر شده ام و هیچ کس صدایم را نمی شنود. من و همسرم هر کدام یک کلیه خود را می فروشیم تا پسرم را درمان کنیم و بچه هایمان با فقر بزرگ نشوند». 

خانم مریم رجوی بمناسبت روز جهانی کارگر گفتند:‌  به اعتراف مقامهاي رژيم، «هم‌اكنون معيشت ۹۰ درصد جامعه كارگري كشور زير خط فقر بوده و ۱۰ درصد باقيمانده نيز با خط فقر فاصله چنداني ندارند».  از سال ۸۴ تاکنون قدرت خرید کارگران ۷۳ درصد کاهش یافته است. و «شکاف موجود بین دستمزد و مخارج خانوارهای کارگری که بیشتر از ۵۰ درصد کل شاغلان را تشکیل می‌دهند، باعث انجام فعالیتهای اجباری در بازارهای غیررسمی، دلالی، شب کاری، کار پاره وقت و مواردی از این دست برای امرار معاش شده است



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر