۱۳۹۴ شهریور ۲۰, جمعه

ایران - یکی از نمایندگان رژیم: تهران از فقیرترین استان های کشور است

این روزها مردم شریف در سراسر میهن دنبال حقوق حقه خود هستند. ایستادگی کارگران و پرستاران و معلمین و کسبه و بازاریان در برابر اخاذیهای مالیاتی ارگانهای حکومتی گسترش یافته است. هر روز دامنه اعتراضات گسترده تر می شود و رژیم زهر خورده آخوندی هر روز از روز پیش نا توان تر می شود. آنقدر زندگی مردم را زیر خط فقر نگه داشته است که یک نماینده در شورای عالی، استانهای تهران را از جمله فقیرترین استان های کشور نامیده است:

سایت باشگاه خبرنگاران جوان ۱۹شهریور۹۴: 
محمد قاندیلی نماینده استان تهران: 
«شهرهای استان تهران با بیشترین مشکلات دست و پنجه نرم می کنند و این استان یکی از فقیرترین استان های کشور است. بیش از ۵۵درصد از مالیات کشور توسط استان تهران پرداخت می شود. ولی در زمان تقسیم بودجه کل کشور تنها ۳.۶ درصد به استان تهران اختصاص داده می شود».   






خانم مریم رجوی بمناسبت روز جهانی کارگر گفتند:‌  به اعتراف مقامهاي رژيم، «هم‌اكنون معيشت ۹۰ درصد جامعه كارگري كشور زير خط فقر بوده و ۱۰ درصد باقيمانده نيز با خط فقر فاصله چنداني ندارند».  از سال ۸۴ تاکنون قدرت خرید کارگران ۷۳ درصد کاهش یافته است. و «شکاف موجود بین دستمزد و مخارج خانوارهای کارگری که بیشتر از ۵۰ درصد کل شاغلان را تشکیل می‌دهند، باعث انجام فعالیتهای اجباری در بازارهای غیررسمی، دلالی، شب کاری، کار پاره وقت و مواردی از این دست برای امرار معاش شده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر