۱۳۹۴ مرداد ۳۱, شنبه

ایران - وحشت آخوند علم الهدی از باز کردن سفره مک دونالد در ایران

درپی خوردن جام زهر که هر روز جنگ بین باندهای رژیم را بیشتر کرده است و با یکدیگر در جنگ و گریز هستند و وحشت دارند که آمریکا در ایران نفوذ فرهنگی و سیاسی پیدا کند. 
امروز آخوند علم الهدی نماینده خامنه ای در مشهد به باند رفسنجانی و روحانی گوشزد کرد که بعد از توافق هسته یی دنبال باز کردن مک دونالد در ایران نباشید.
وی در نماز جمعه ۳۰مرداد۹۴ در مشهد در مورد زهر خوران اتمی گفت: «امروز توافقی که به وجود آمده حالا چه تصویب شود و چه نشود ما باید این فرصت را به ابزاری برای استکبار ستیزی تبدیل کنیم. باید از این طریق برای توسعه استکبار ستیزی استفاده کنیم ....» 
وی با استناد به حرفهای خامنه ای گفت: «به هیج وجه به وسیله این توافق اجازه نفوذ به غرب داده نمی شود.» 

خانم مریم رجوی در بهمن ۱۳۹۳ در کنفرانس بحران تروریسم و افراطی گری در شورای اروپا – استراسبورگ گفتند:‌
دو عامل اساسی وجود دارد که استراتژی شکست را تشکیل می‌دهد: یکی سستی نشان دادن دولتهاي غرب در برابر برنامة رژیم ایران برای تولید بمب اتمی است، دیگری هرگونه شریک کردن این رژیم در ائتلاف بین‌المللی علیه داعش و دخالت دادن آن در عراق و سوریه است.
چرا مماشات نسبت به برنامة اتمی این رژیم، خطرناک است؟ زیرا سلاح هسته‌یی را در دست یکفاشیسم مذهبی قرار می‌دهد که عامل بی‌ثباتی در منطقه و حامی اصلی تروریسم است.
چرا شریک کردن این رژیم در عراق خطرناک است؟ زیرا به نیروی تروریستی و سپاه قدس این رژیم، میدان عمل و تهاجم می‌دهد و سایر کشورهای منطقه را در آتش و خون فرو می‌برد.
یک سال پس از حملة آمریکا به عراق، من هشدار دادم که خطر دخالت رژیم ایران صدبار بدتر از خطر اتمی آن است. حالا، هم هشدار مي‌دهم كه: شریک کردن ملاها در عراق، سلاح مخربی به دست آ‌نها می‌دهد که صدبار خطرناک‌تر از سلاح اتمی است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر