۱۳۹۴ مرداد ۳۰, جمعه

ایران - جوانان غیور به پایگاه بسیج شهر ری حمله کرده و گریختند

رژیم درمانده آخوندی بعد از نوشیدن جام زهر اتمی  تقریبا پشمی به کلاهش نمانده است هر روز با اعتراض و تجمع کارگران، معلمین، پرستاران، تاکسیرانان و سایر اقشار مردم روبرور است. در چند روز گذشته دو جوان موتور سوار در صادقیه تهران با شعار مرگ بر ولایت فقیه از دست مزدوران نیروی انتظامی گریختند.

روز پنجشنبه ۲۹مرداد ۹۴:
شهرری : جوانان بجان آمده و معترض که حدود ۱۰نفر بودند از موقعیت خالی بودن پایگاه چماقداران بسیجی موسوم به انصار حزب الله استفاده کرده و به لانه فساد آنها حمله می کنند. درب را شکسته و وارد ساختمان می شوند و وسایل آنجا را تخریب می کنند. در این پایگاه وسایل شکنجه مانند شلاق و شوکر و گاز اشک آور پیدا می کنند. 
جوانان چند دستگاه موتور سیکلت بسیج ها را تخریب و تابلوی پایگاه بسیج را پائین کشیده و صحنه را ترک می کنند. 

خانم مریم رجوی در روز چهارشنبه ۳۱تیر۹۴ خطاب به معلمین آزاده چنین گفت:
.... مقابله سرآسيمه قواي سركوب كه با دستگيري خواهران و برادران معلم ما تلاش كردند مانع تشكيل گردهمايي آنها شوند، شكنندگي رژيم ولايت فقيه را به خصوص پس از عقب‌نشيني اجباري از پروژه هاي ضد مردمي اتمي نمايان مي‌كند.
مريم رجوي خاطرنشان كرد ديكتاتوري فاسد وغارتگر آخوندي كه سرمايه هاي ملت ايران را صرف سركوب و بحران سازي و صدور تروريسم و پروژه هاي اتمي مي كند و دولت آخوند شياد حسن روحاني كه تا قبل از توافقنامه اتمي همه چيز را موكول به امضاي آن مي‌كرد، اكنون در مقابل خواستهاي حق طلبانة يك ميليون معلم كه چيزي جز آزادي و حداقل حقوق و منزلت اجتماعي خود را نمي‌خواهند، به غير از سركوب پاسخي ندارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر