۱۳۹۴ شهریور ۱, یکشنبه

ایران - رفسنجانی از خامنه ای می خواهد از مردم عذر خواهی کند

در جنگ گرگها بعد از زهر آتش بس کار بجایی رسیده که رفسنجانی از خامنه ای می خواهد می بایست از مردم عذر خواهی کنی وگرنه درقیامت باید حساب پس بدهی.
در دوره ۸ساله احمدی نژاد که مملکت را به ویرانی تبدیل کرده بود و در دعوای جناحی چندین بار رفسنجانی جلوی پای او پیچیده بود خامنه با طردستی آخوندی که خاص خودش است به صحنه   آمده و گفت من با آقای رفسنجانی بیش از ۵۰ سال است که دوست و همدرس و ... بوده ایم. ولی احمدی نژاد را مورد تائید خود قرار داده و پشتیبانی کرد. 
حالا رفسنجانی که برای یارگیری در مجلس خبرگان به مشهد رفته است به طعنه به خامنه ای می گوید باید جواب صلاحیت احمدنژاد را بدهید. شنیدن عذر خواهی از زبان روحانیت این روزها کیمیا است.
سایت رفسنجانی نوشت: به هم لباسهای خود یادآور شد «باید عذر خواهی بکنید و به مردودیهای احمدی نژاد باید بدهید اگر امروز جواب مردم را ندهید. فردا جواب خدا را چه می دهید؟ جواب تائید صلاحیت احمدی نژاد را .... چه بخواهند و چه نخواهند یک روز باید پاسخگوی کارشان باشند.» 
خانم مریم رجوی در بهمن ۱۳۹۳ در کنفرانس بحران تروریسم و افراطی گری در شورای اروپا – استراسبورگ گفتند:‌
دو عامل اساسی وجود دارد که استراتژی شکست را تشکیل می‌دهد: یکی سستی نشان دادن دولتهاي غرب در برابر برنامة رژیم ایران برای تولید بمب اتمی است، دیگری هرگونه شریک کردن این رژیم در ائتلاف بین‌المللی علیه داعش و دخالت دادن آن در عراق و سوریه است.
چرا مماشات نسبت به برنامة اتمی این رژیم، خطرناک است؟ زیرا سلاح هسته‌یی را در دست یکفاشیسم مذهبی قرار می‌دهد که عامل بی‌ثباتی در منطقه و حامی اصلی تروریسم است.
چرا شریک کردن این رژیم در عراق خطرناک است؟ زیرا به نیروی تروریستی و سپاه قدس این رژیم، میدان عمل و تهاجم می‌دهد و سایر کشورهای منطقه را در آتش و خون فرو می‌برد.
یک سال پس از حملة آمریکا به عراق، من هشدار دادم که خطر دخالت رژیم ایران صدبار بدتر از خطر اتمی آن است. حالا، هم هشدار مي‌دهم كه: شریک کردن ملاها در عراق، سلاح مخربی به دست آ‌نها می‌دهد که صدبار خطرناک‌تر از سلاح اتمی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر