۱۳۹۵ آبان ۱۰, دوشنبه

آخوند نوری همدانی ضمن سوز و گداز ازحضور ملت در پاسارگارد،‌عوامل سرکوب نظام را به سرکوب شدید ملت فراخواند

آخوند آیت‌الله نوری همدانی:
در مزار کوروش جمع شده‌اند، همان شعارهایی که برای رهبری می‌دهیم، برای کوروش می‌هند و باز ما زنده، نشسته‌ایم و تماشاگر هستیم!!
خوب می شود فهمید  که رژیم کاملا قافیه را باخته، اصلا برای روز تولد کوروش نه برنامه ای ریخته شده بود و نه کسی و یا گروهی سازماندهی کرده بود، تنفر مردم از این رژیم جنایتکار آنقدر بالاست که فقط کافیست یک نفر پیشنهاد بدهد آنگاه تمام اقشار ملت با سر می آیند.!

<>

گوشه ای از مزخرفات آخوندک  ضد ایران و ایرانی که روز گذشته در وحشت از حضور اقشار ملت ایران در پاساگارد در جمع امنیتی ها و ریزشیهای رژیم که حضور  ملت را دیدند برای دلداریشان بالا آورد :
کوتاه شده از ایران خبر: 
«آخوند نوری همدانی؛  در دوران امام خمینی نیز عده‌ای به یاد کوروش بودند، ایشان فرمودند شنیدم این افراد جمع شدند، گریه کردند که اسلام به این مملکت آمده است، این افراد همان‌ها هستند و ضد انقلاب هستند، تعجب می‌کنم چه طور می‌توانند در مزار کوروش جمع شوند، همان شعارهایی که برای رهبر معظم انقلاب می‌دهیم، برای کوروش بدهند و باز ما زنده، نشسته‌ و تماشاگر هستیم.
وی ادامه داد: کدام قدرت در این بخش کوتاهی کرده که این افراد اینگونه جمع شوند، با توجه به اینکه مملکت اسلامی و انقلابی قرار داریم، باید بیدار و هوشیار باشیم، این انقلاب دنباله‌گر انقلاب پیامبر و ائمه اطهار است و آنها خواستند انسان بسازند.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اصل ایمان و عقیده به عنوان اصل دیگر برای انسان‌سازی گفت: ایمان و عقیده به انسان قدرت می‌دهد، این اصل در هشت سال جنگ استکبار و استبداد را قلع و قمع کرد.
وی خاطرنشان کرد: تعهد، تقوا و عمل از دیگر اصول است، بنابراین انسان باید در نظر داشته باشد که با این اصول ساخته می‌شود و انقلاب با این اصول به وجود آمد، بنابراین باید بیدار و آگاه باشیم.
آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: خداوند خواسته انسان‌ها آگاه، بیدار و با استقامت باشند، تا جلوی نقشه‌های دشمنان را بگیرند و در انقلاب زمینه‌های ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنیم.
وی تأکید کرد: باید به اندازه‌ای قوی باشیم که کسی جرأت نکند، در برابر انقلاب حرکتی را انجام دهد!!!
سایتهای وزارت اطلاعات در وحشت از قیام عمومی ملت ایران / عصر ایران
#ایران #نوری_همدانی #کوروش #پاسارگاد #خامنه_ای #ولی_فقیه #خمینی #قم #سرکوب

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر