۱۳۹۵ آبان ۹, یکشنبه

ایران - خبرگزاری تسنیم: ۱۵سال تحصیل روی سنگ ریزه های بیابان در کپر+عکس

رژیم ضد بشری آخوندی با وجود  اخاذيهای كلان براي ثبت نام  در مدارس؛ ولی هنوز بسياری از مدارس در كشور كپری اند، يا حتي كپر نشین هم نيستند و وسط بيابون، يا توي مخروبه و اتوبوس قراضه كلاس درسشان است.     
روز ۱۰ شهريور ۹۴ داوود ملکی، گرداننده اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان، اذغان کرد: «در حالی که ۴۸۵هزار دانش‌آموز تا شروع سال تحصیلی ۹۴ - ۹۵ ثبت‌نام کرده‌اند … بیش از ۳۰ مدرسه کپری در این استان داریم ».
‌ملکی به‌منظور زمینه‌سازی برای اخاذی گفت: «سرانه هر دانش‌آموز یک میلیون و ۶۵۰ تومان است که دولت از طریق استخدام معلم، امکانات تحصیلی، خدمات آموزشی و … پرداخت می‌کند».

واقعيت اينه كه رژيم ولايت فقيه، از هر طريقي كه بتواند ميخواهد از مردم سمتديده ميهنمان اخاذی كند.


خبرگزاری نیروی تروریستی قدس  (تسنیم)  به مدرسه کپری در ایران تحت حاكمیت آخوندهای دزد و چپاولگر اعتراف کرد و با عنوان مدرسه کپری در سیستان و بلوچستان نوشت: «روستای ملک آباد از توابع بخش مرزی اشار است که با داشتن چهل دانش‌آموز در شش مقطع تحصیلی، ۱۵سال است که فاقد فضای آموزشی و مکانی برای تحصیل است. دانش‌آموزان نیمی بر روی نیمکت های داخل کپر و عده‌یی بر روی سنگ ریزه‌های بیابان و زیر آفتاب سوزان می‌نشینند. هر روزه کودکان تخته سیاه را از مسیری طولانی حمل می‌کنند و به کپر می‌آوردند».




#ایران #تسنیم #آخوند #ولایت_فقیه #کپرنشین #کرمان #تسنیم #سیستان_وبلوچستان #ملک آباد #اخاذی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر