۱۳۹۵ شهریور ۲۷, شنبه

ایران - ماجرای اجاره نشینی هاشمی رفسنجانی و دروغهایش به خبرنگار تایم

وقتیکه اکبر کوسه دروغ میگوید !!!
ماجرای اجاره نشینی اکبر کوسه و دروغهایش به خبرنگار تایم
<>
هاشمی کوسه رفسنجانی در سال ۱۳۷۲ چند ماهی برای تعمیر منـــــزل به محله ای از تهران نقل مکان می کند ولی در پاسخ به خبرنــــــگاران مدعی ساده زیستی و اجاره نشین بودن می شود.
در خاطرات سال ۱۳۷۲ اکبر کوسه در مصاحبه با مجله مشهور تایــــم  به سؤالات مختلفی پاسخ می دهد که از جمله در پاسخ به سؤالــــــــــی در مورد فساد اقتصادی می گوید:
«الآن مدیران ما، وزرای ما و شخصیت های سیاسی ما همه زندگی های مثل مردم عادی است...  من خودم در خانه معمولی اجاره ای زندگی می کنم. بچه های من همه در آپارتمان زندگی می کنند.
اصلاً وزرای ما اکثراً خانه ندارند و در خانه های اجاره ای زندگی می کنند.
اصلاً کسی در سطح مدیریت ما به هیچ وجه به فکر فساد نیست...»
به این ترتیب آقای اکبر کوســـــــــــــــه مدعی هستند که در بهارسال ۱۳۷۲ (که زمان انجام و انتشار این مصاحبه است) مستأجر بوده اند؛ اما ماجرای مستأجری چیست و مکان مستأجری هاشمی رفسنجانی کجا بوده است؟!!
در خاطرات همین سال هاشمی رفسنجانی وقتیکه مطالعه میکنیم میخوانیم که او به همراه خانواده اش در فاصله فروردین تا شهریور سال ۱۳۷۲ در بخشی از اقامتگاه
سعدآباد (بخشی از کاخ محل اقامت خاندان پهلوی) مستأجر بوده اند.
خاطرات او در این سال در کتاب خاطراتش ورق میزنیم :
پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۷۲
«در راه دفتر همراه با عفت برای انتخاب مسکن موقت دو سه مــــــــاهه از اقامتگاه های یک و دو سعدآباد بازدید کردیم. بناست برای انجام تعمیرات منزلمان را خالی کنیم. این روزها برای جمع کردن وسایل و کتاب هایم نظم خانه به هم ریخته است و
عفت بیش از من مشکل خواهد داشت...»
البته سکونت در سعدآباد به مذاق حاج آقا خیلی خوش نیامده است چرا که چند
روزبعد که به سعدآباد منتقل شده اند مینویسد :
«دیشب در سعدآباد ماندیم. غیر مأنوس بود بدخوابیدم. صبح زود همراه عفت و همشیره فاطمه و همسرش آمیرزا احمد به فرودگاه مهرآباد رفتیم...»
البته در شهریورماه اجاره‌ نشینی هاشمی‌ها در کاخ سعدآباد به پایان می‌رسد و او
می‌نویسد:
جمعه۲۶ شهریور۱۳۷۲
«... عفت رفت تا منزل جماران را آماده کند. ناهار را در منزل جماران صرف کردیم. پنج ماه طول کشید و کاملاً تعمیر و مجهز شده است. بچه‌ها هم همگی آمــــده
بودند...»
(لازم بذکر است تعمیرات خانه ی این جرثومگان در این سالهای بروی کار آمدن
نظام دزدان ولی فقیه در جهـت محکم سازی و ضد زلزله و حملات موشکی میباشد که آنها را تجهیز کرده اند تا از خشم خدا و خلقش در امان باشند !!!
برگرفته شده از کارنامه و خاطرات هاشمی / صلابت سازندگی /خاطرات سال ۱۳۷۲
صفحات / ۶۷۵ / ۵۵/۶۳/ ۳۰۸
 #ایران #تهران #کاخ_سعدآباد #رفسنجانی #مصاحبه #تایم #خبرنگار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر