۱۳۹۵ شهریور ۲۴, چهارشنبه

ایران - بخوانید و خودتان قضاوت کنید

خودتان قضاوت کنید چه کسانی رابطه منطقه و عربستان را بـــا رژیم ایران به این نقطه رساندند !!
این خاطره را امروز شبکه های رژیم ایران منتشر کردند؛ گوشه ای از آنچه که عربستان را به سوی جنـــــــگ با اراذل و  اوباشان آخوند بمانند جنگ تحمیلی خمینی به مردم عراق بــــرد  نمایشگر بیشعوری و بی فرهنگی و حماقت یه مشت پاســـدار و آخوند در کشوری دیگر بنام ایرانی بیشتر نیست !

نقل مطلب بدون کم و کاست: 
 احمد متوسلیان با اشاره به یکی از حوادث جالب و شیرینی که حاصل تیزهوشی همت به شمار می‌رفت، به یکی از هم‌رزمانش گفته بود: «من خیال می‌کردم خودم آدم جسوری هستم، اما حاج همت پاک روی دست ما زده بود. روز تظاهرات حاجیان ایرانی در مکه، او یک سری از این تصاویر کوچک برچسب‌دار حضرت امام را توی جیب دشداشه خودش مخفی کرده بود. هر چند لحظه یک بار، کاغذ پشت یکی از آنها را جدا می‌کرد و در حالی که برچسب را کف دست‌اش مخفی کرده بود، به طرف مأمورین پلیس سعودی می‌رفت، دست در گردن آنها انداخت و با آنها معانقه می‌کرد.
ناغافل می‌دیدی صدای خنده جمعیت بلند شده! نگو معانقه کردن برای حاج همت، بهانه‌ای بود تا بتواند خیلی راحت، تصویر حضرت امام را به پشت کلاه کاسکت سفید رنگ مأمورین پلیس سعودی بچسباند! پلیس‌های بینوا هم که از علت خنده شدید مردم بی‌خبر بودند، دایم به آنها چشم غره می‌رفتند.
آن روز، با این ترفند زیرکانه حاج همت، حدود ۵۰ ـ ۶۰ نفر از مأمورین قلدر سعودی، ناخواسته و ندانسته، به توفیق تبلیغ تصویری حضرت امام مفتخر شدند!»
#ایران #عربستان #منطقه #احمدمتوسلیان #تروریسم #خبرگزاری_فارس #سعودی
#1988Massacre #No2Rouhani #FreeIran #Iran 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر