۱۳۹۵ خرداد ۱۸, سه‌شنبه

ایران - پاره کردن یقه معاون وزیر کشاورزی توسط یوسفیان نماینده مجلس + عکس

معاون وزیر کشاورزی ضمن اعتراف به درگیری با یوسفیان عضو مجلس در روز سه شنبه ۱۸خرداد گفت:‌
 «روز گذشته یوسفیان با وزیر کشاورزی دیدار داشت و خواسته خود را مطرح کرد و از آنجا که نتوانست خواسته خود را تأمین کند با حالت پرخاشگری جلسه را ترک کرد و پس از آن که امروز در صحن مجلس حضور پیدا کرده‌ام به من نیز به‌عنوان قائم‌مقام وزیر کشاورزی توهین و هتاکی کرد و اقدام به یقه‌گیری کرد و از کلمات زشت و رکیکی علیه من استفاده کرد» .

وی افزود: «در ادامه این مشاجره و درگیری در حالیکه یقه پیراهن من توسط وی پاره شده بود و من آن را به نشانه اعتراض به او نشان دادم، برخی رسانه‌ها این‌گونه اعلام کردند که من یقه خود را در مجلس پاره کرده‌ام» .


سایت حکومتی جهان‌نیوز نیز روز سه‌شنبه با عنوان ”تشنج در اولین جلسه‌ای که مطهری رئیس آن شد“ نوشت: «در ششمین جلسه علنی مجلس که برای نخستین بار به ریاست علی مطهری برگزار گردید شاهد صحنه‌های زشت و زننده‌ای از تشنج و درگیری در صحن علنی مجلس بودیم. حاشیه‌های جلسه امروز وقتی به اوج خود رسید که در حین نطق محمدعلی پورمختار، خلیل آقایی معاون پارلمانی وزیر کشاورزی با یوسفیان ملا درگیر شد. … در ادامه این درگیری خلیل آقایی با چاک دادن یقه پیراهن خود و درگیری لفظی با نمایندگان با ایجاد تشنج در صحن علنی مجلس صحنه زشتی را به وجود آورد و علی مطهری به‌عنوان رئیس و مدیر جلسه مجلس نتوانست به درستی مانع بروز این اقدام زننده شود» .


جهان نیوز در یک درگیری باندی مطهری را مورد حمله قرار داد و نوشت: «لازم به ذکر است که در مجلس گذشته علی مطهری خود به‌عنوان نماینده‌ای پرحاشیه شناخته شده و در موارد متعددی موجب بروز درگیری در صحن علنی مجلس گردیده بود و حتی سابقه رفتارهای پرخاشگرانه و فحاشی را نیز در صحن مجلس داشته است» .


جهان نیوز افزود: «این درگیری و تشنج در حالی رخ داد که دو روز پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس دهم نسبت به این‌گونه رفتارها تذکر دادند و بیان داشتند: همه‌ی ماها مخالفینی داریم، معترضانی داریم، منتقدینی داریم؛ ایرادی هم ندارد. ایراد آنجایی است که این مخالفت به یقه گرفتن یکدیگر منتهی بشود؛ این را مراقب باشید که در مجلس انجام نگیرد؛ اگر در مجلس تشنّج به وجود بیاید -هم‌چنان‌که در بعضی از دوره‌ها داشتیم که تشنّج در مجلس به وجود می‌آمد- این تشنّج سرریز می‌شود روی ملّت، در داخل مردم تشنّج ایجاد می‌کند؛ ولو از لحاظ روانی».
#ایران #مجلس #مطهری #وزیرکشاورزی #یوسفیان #هتاکی #جهان نیوز

۱ نظر:

  1. واقعا این مجلس وحوش است البته میدانم که به وحوش اهانت میشود ولی این جماعت وحشی وجنایتکاربعدازخوردن زهربرجام بیشتربجان هم افتاده اند دورنیست که بدست خلق قهرمان بساط شیادی وجنایاتشان برچیده شود

    پاسخحذف