۱۳۹۵ خرداد ۲۶, چهارشنبه

ایران - بسته شدن سایت جهان نیوز به دلیل انتشار عکسهای خانم مریم رجوی

خبر فوری : 
روز گذشته این سایت ضمن انتشار خبر اجلاس همبستگی مقاومت ایران با انقلاب سوریه البته با فرهنگ حکومتی اقدام به انتشار تمامی عکسهای این جلسه نمود.
به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس سایت خبری اصولگرای "جهان نیوز" با تصمیم هیأت نظارت بر مطبوعات توقیف شد
هیأت نظارت بر مطبوعات براساس بند 11 ماده 6 و مستند به تبصره ذیل ماده 12 قانون مطبوعات، سایت خبری «جهان نیوز» را توقیف کرد.
پرویز سروری نماینده سابق مجلس و فعال سیاسی اصولگرا مدیر مسؤول سایت جهان نیوز است.
متن خبری که جهان نیوز منتشر کرده بود در زیرآمده است :
در این جلسه سید احمد غزالی، نخست‌وزیر سابق الجزایر، سید محمدعلی حسین روحانی نمای جاسوس رژیم صهیونیستی، شیخ تیسیر التمیمی، قاضی‌القضات سابق کل فلسطین، خلیل مرون، مدیر مسجد اوری و رئیس کمیته مسلمانان فرانسه برای دفاع از حقوق اشرفیان! شیخ مسکین، دبیرکل شورای امامان فرانسه و رئیس کمیته مسلمانان فرانسه علیه افراط‌گرایی و برای حقوق‌بشر، دکتر انور مالک، نویسنده و گزارشگر سابق سوریه در اتحادیه عرب، عبدالله خلف هماهنگ‌کننده جریان سعد حریری در فرانسه، طاهر بومدرا رئیس سابق حقوق ‌بشر ملل ‌متحد در عراق و مسئول پرونده اشرف در ملل متحد! رضا الرضا، دبیرکل هیأت موسوم شیعه جعفری عراق، صباح المختار، رئیس انجمن عرب در انگلستان، جلال گنجه‌ای از اعضای ارشد گروهک تروریستی منافقین حضور داشتند.
مریم رجوی در این نشست با بیان اینکه ماه رمضان را ماه همبستگی با مردم مقاوم سوریه اعلام می‌کنیم افزود: امشب در این اجتماع و در این افطار، سوریه مجروح و خون‌فشان را مد نظر داریم و از قهرمانی و ایستادگی مردمش تجلیل می‌کنیم.





#ایران #جهان_نیوز #مریم_رجوی #سوریه #سعدحریری #شیخ_التمیمی

۳ نظر:

  1. درود بر خانم رجوی که از نام ایشان وحشت رژیم را بر ملا می کند

    پاسخحذف
  2. این ناقوس مرگ #رژیم #ولایت فقیه #ایران است که بصدا درآمده است .آنها ازنام #رجوی وحشت دارندوحتی سایت مزدوران خودشان #جهان نیوز رابخاطر پخش عکس های خانم #رجوی تعطیل میکنند.

    پاسخحذف
  3. شكنجه گران شاه از اسم مسعود رجوي وحشت داشتند، آخوندهاي اين دوران از اسم مريم رجوي وحشت دارند

    پاسخحذف