۱۳۹۴ آذر ۸, یکشنبه

ایران - ”هرکس به مراجع قدرت نزدیک باشد، امکان دزدی و غارت بیشتری دارد“

روزنامه حکومتی شرق: ”هرکس به مراجع قدرت نزدیک باشد، امکان اختلاس بیشتر است “

در ایران آخوند زده دزدی و غارت و چپاول از هر طرف بنوعی در جریان است و بیشترین دزدی بدست کسانی می شود که به سران و مسئولین حکومت نزدیکترند  آقازاده ها بیشترین امکان چپاول و غارت را دارند و از هیچ چیز هم دریغ نمی کنند اگر ارگانی وجود داشته باشد که در آن فساد دزدی و غارت نباشد جای سئوال و غیر مترقبه است و بصورت طنز در بین خودشان گفته میشود. بهتر است از زبان روزنامه های حکومتی بشنویم: 

اختلاس



با نگاهی گذرا به موضوع فساد و اختلاس که در رسانه‌های رژیم به ناگزیر و در جنگ باندی مرتباً به آنها اعتراف می‌شود، واضح است که دزدی و اختلاس مهره‌ها و حتی مهره‌های بالای حکومتی به یک امر معمول و نهادینه در نظام آخوندی تبدیل شده است، به‌نحوی که اگر فرضا ارگان و یا نهادی در رژیم آخوندی وجود داشته باشد که در آن فساد و اختلاس جریان نداشته باشد، امری غیر معمول و غیر عادی است.

روزنامه حکومتی شرق 7آذر 94 با عنوان ”اختلاس در ایران به شوخی تبدیل شده “ در مورد مبانی دزدی و اختلاس می‌نویسد ”مراجع قدرت که عمدتاً در دولت هستند دو ابزار در اختیار دارند؛ یکی پول و دیگری اطلاعات. بنابراین هرکس به مراجع قدرت نزدیک باشد، امکان اختلاس بیشتر است. کجای دنیا می‌بینید که فردی اختلاس‌کننده در دادگاه بگوید ماشین یک مقام دولتی را او خریده است؟“.
ادامه در لینک 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر