۱۳۹۴ آذر ۷, شنبه

ایران - اعتراض و اعتصاب مردم در شهرهای مختلف میهن

مردم بجان آمده اعم از دانشجویان و کارگران و معلمین و پرستاران و ... همچنان در شهرهای مختلف ایران دست به اعتصاب و اعتراض می زنند و حقوق حقه خود را طلب می کنند:
شنبه ۷آذر:
اعتراض مردم و هو کردن مأمورین در پی ضرب و شتم کارتن خواب ها در جنوب تهران 
عده ای از نیروهای انتظامی و شهرداری، با اتوبوس و وَن های شهرداری در محدوده مولوی تهران حاضر و در کوچه و پس کوچه ها و فضاهای سبز شهرداری، به دنبال دستگیری کارتن خواب ها بودند که این موضوع و برخورد آن ها، با اعتراض مردم همراه شد بنا به گفته شاهد عینی، مأموران شهرداری با طناب های قطور و باتوم های فلزی، دنبال کارتن خواب ها کرده بودند و آن ها را زیر بار کتک، به سمت اتوبوس ها می بردند و سوار بر آن می کردند اما مردم حاضر در محدوده که با صحنه سر شکسته شده یکی از کارتن خواب ها و همچنین ناله های آن ها روبرو شدند، به سمت فرماندهی نیروی انتظامی که در حال آماده شدن برای مصاحبه با خبرگزاری ها بود رفتند و نسبت به این برخورد در مقابل دیدگان مردم و کودکان و خانم ها، اعتراض کردند. 
گفتنی است که به دلیل افزایش جمعیت مردم معترض در اطراف حصارهای نیروی انتظامی و ایجاد همهمه و هو کردن مأموران توسط مردم، مأموران در صدد پراکندگی مردم برآمدند و خبرنگاران نیز توسط مأمورین، از صحنه دور شدند و معرکه در حدود 15 دقیقه، برچیده شد.

تجمع اعتراضی گروهی ازدانشجویان دانشکده پیراپزشکی سنندج 
حدود 40 نفرازدانشجویان پیراپزشکی، دانشکده پیراپزشکی شهرستان سنندج، دراعتراض به پایین بودن سطح بهداشت ونامناسب بودن شرایط خوابگاهها وهمچنین مشکلاتی که سرویس رفت وآمد دانشجویان دارد وباعث تاخیردرشروع کلاسها میشود درمحل امور دانشجویی این دانشکده واقع درخیابان آبیدرسنندج تجمع کرده وخواهان برطرف کردن این مشکلات شدند

تجمع اعتراضی گروهی ازدانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی باختردرایلام 
گروهی ازدانشجویان دانشگاه غیر انتفاعی باختر درشهرستان ایلام،دراعتراض به نداشتن گرمایش مناسب درخوابگاهها درمحل این دانشگاه واقع درخیابان مهدیه تجمع کرده وخواهان رفع مشکلات شدند.

تجمع اعتراضی گروهی ازمشترکین آب درشهرستان سنندج 
تعدادی ازمشترکین اداره آب وفاضلاب درشهرستان سنندج دراعتراض به مبالغ اضافه ای که بعنوان حق اشتراک وحق انشعاب ازآنها خواسته شده است درمحل امور مشترکین اداره آب واقع دربلوار شبلی سنندج تجمع کرده وخواهان لغو این مبالغ شده اند.

تجمع اعتراضی گروهی ازکارکنان شرکت نرگس سازه غرب درکرمانشاه 
تعدادی ازکارکنان شرکت نرگس سازه غرب که پیمانکارشهرداری هستند دراعتراض به پرداخت نشدن دوماه حقوق واضافه کاری عقب افتاده درمحل دفتراین شرکت واقع درمیدان غدیر کرمانشاه تجمع کرده وخواهان دریافت مطالبات خودشان شدند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر