۱۳۹۴ آبان ۷, پنجشنبه

ایران - علی ملازاده: به تاکید خامنه ای طرح حجاب اجرایی می شود

خبرگزاری مهر ۲۹مهر۹۴:
علی ملازاده از مدیران وزارت کشور و جانشین صیانت از حریم امنیت عمومی:
«ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در دو حوزه کاری گسترش فرهنگ و عفاف و حجاب و تبیین حقوق شهروندی فعالیت می کند.
این دو مقوله از دغدغه های رهبری است که باید به آن ها پرداخته شود.»
 وی با تاکید بر این که برای ۲۷دستگاه اجرایی وظایفی در قالب ۳۱۰ بند تدوین و ابلاغ شده است گفت: «این اقدامات در راستای گسترش فرهنگ و عفاف و حجاب انجام شده است». 
ملازاده ادامه داد: «وضعیت عفاف و حجاب در بخش های خصوصی از جمله پلیس و دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر زیرمجموعه دستگاه قضایی بررسی می شود».
وی همچنین نظارت و ساماندهی مهدکودک ها و تفرجگاه ها ر ا از دیگر برنامه های این ستاد عنوان کرد. 

خانم مریم رجوی در سخنرانی خود با عنوان «لااکراه فی الدین» در کنفرانس اسلام دموکراتیک و بردبار علیه ارتجاع و بنیادگرایی چنین گفتند:
به هموطنانم و به خصوص به جوانان دلير در داخل ايران مي‌گويم: در مقابل تمام آنچه آخوندها با برچسب اسلام تحميل مي‌كنند، استوار و محكم بايستيدشلاق‌زدن به بهانة روزه‌خواري و سرکوب زنان به بهانة بدحجابي، هیچ ربطی به اسلام ندارد در برابر آن به مقاومت برخيزيد. با ستم و سركوب عليه هموطنان اهل سنت و اقليتهاي مذهبي، كه خصومت با تمام ملت ايران است، مقابله كنيدهر چيز كه مخالف آزادي انسان و انتخاب داوطلبانة او باشد از نظر اسلام، اعتباري ندارد. نه دين اجباري، نه عبادت اجباري، نه حجاب اجباري. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر