۱۳۹۴ شهریور ۲۸, شنبه

ایران - بازداشت دست کم ۵ فعال دانشجویی در تهران و کرج

رژیم زهر خورده آخوندی در حال حاضر برای حفظ موقعیت خود روزانه دست به دستگیری و شکنجه و اعدام می زند. که بتواند خود را سرپا نگه دارد.
مزدوران وزارت بدنام اطلاعات  به دو واحد مسکونی در تهران و کرج حمله کرده و با شکستن قفل درب این خانه ها ۵دانشجو را بازداشت نموده و به زندان اوین منتقل می کنند.
اکثر بازداشت شدگان از دانشجویان و فارغ التحصیلان مهندسی دانشگاه خواجه نصیر طوسی هستند. مزدوران بعد از تفتیش منازل، لوازم شخصی و کامپیوترهای بازداشت شدگان را با خود می برند.
اسامی بازداشت شدگان عبارتند از: 
حسین جندقیان
سیامک ملامحمدی (ژووان)
کیانا (دیدار) کریمپور
سپهرداد صاحبان
مهربان کشاورزی

خانم مریم رجوی در جلسه استماع زیر کمیته تروریسم منع تکثیر هسته یی و تجارت مجلس نمایندگان آمریکا –کمیته روابط خارجی گفتند:‌
دقيقاً بايد به شما بگويم كه آن چه كه ملاهاي حاكم بر تهران انجام مي‌دهند به نام اسلام است ولي ربطي به اسلام ندارد. آنها سنگسار مي‌كنند دست و پا قطع مي‌كنند تجاوز مي‌كنند و تا الان بيش از 120هزار تن از بهترين فرزندان مردم ايران را اعدام كرده‌اند. به نام دين و اسلام اين كار را كردند ولي اسلام دين رحمت و آزادي است و استبداد و تبعيض و تعصب ديني را رد مي‌كند. 
و هم چنان كه خانم نماينده، جكسون لي اشاره كردند، ما به جدايي دين از دولت اعتقاد داريم. ما به برداشت بردبار و دموكراتيك از  اسلام معتقديم كه همان اسلام حقيقي است. ما معتقد به رأي عمومي هستيم و خواهان جدايي دين و دولت مي‌باشيم
از نظر اسلام زن و مرد  برابرند. در حالي كه شما مي‌دانيد بنيادگراها زن ستيزند و هر چيزي كه بر پايه زور و اجبار و اكراه باشد، اسلام نيست. نه دين اجباري، نه عبادت اجباري، نه حجاب اجباري و به قول قرآن لااكراه في‌الدين.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر