۱۳۹۴ شهریور ۶, جمعه

ایران - اعتراض فارغ التحصیلان و مهندسان سیستان و بلوچستان

در هر کشوری طیف تحصیل کرده جامعه مهندس و دکترجایگاه خاص خودش را دارد و از زندگی مرفه و کاملی برخوردار است الا ایران که فارغ التحصیلان آن بیکار و درگیر روزمرگی هستند و برای نان شب خود باید به این در و آن در بزنند.

پنجشنبه ۵شهریور۹۴: 
سیستان و بلوچستان: با تجمع در مقابل دفاتر اعضای مجلس از زاهدان فارغ التحصیلان و مهندسان جهاد کشاورزی خواستار برکناری مدیر کل جهاد کشاورزی استان شدند. همچنین خواستار ابطال سهمیه استخدامی فارغ التحصیلان کشاورزی استان شدند. 

 تجمع اعتراضی جمعی از فارغ‌التحصیلان و مهندسان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان


کهگیلویه و بویر احمد: در اعتراض به تمدید نشدن قرارداد شغلی در شش ماه گذشته بعنوان کارگر روز مزد، رفتگران زحمتکش شهر یاسوج در برابر استانداری رژیم تجمع اعتراضی کردند. 

شاهرود: در اعتراض به قطع بی رویه درختان حامیان محیط زیست در مقابل دادگستری تجمع کردند. و خواستار برخورد با شرکتهای بهره بردار از جنگلها و منابع طبیعی شدند که عمدتا در دست کارگزاران رژیم و وابستگان به آنها است. 

خانم مریم رجوی درکنفرانس تهران تروریسم و افراطی گری در شورای اروپا - استراسبورگ کفتند:  
رژیم در بحران عمیق اقتصادی قرار دارد. فساد، تاروپود رژیم را در نوردیده. جمعیت گرسنگان به 12 میلیون نفر رسیده است. ایران یکی از پرتورم‌ترین کشورهای جهان است و نرخ بیکاری در آن دست کم 40 درصد است. به‌رغم همة این بحرانها، روحانی در بودجة سال آينده، بودجة سپاه پاسداران را به میزان 50 درصد افزایش داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر