۱۳۹۴ شهریور ۵, پنجشنبه

ایران - خامنه ای کنسرت در دانشگاهها را هم ممنوع اعلام کرد

ارتجاع آخوندی همه عرصه ها را بر مردم تنگ کرده است از جمله دانشگاهها خامنه ای در ۲۰تیر ۹۴ در ادامه سیاست سرکوبگرانه خود در جمع عده یی از دانشجویان که در حقیقت همان مزدوران خودش بودند گفت: «یک مسئله کنسرتها در دانشگاه بود که دانشجوی عزیزی مطرح کرد که دانشگاه جای کنسرت نیست. راست است این را من هم یادداشت کرده ام و جزو یادداشتهای من همین مطلب هست. این که ما بیاییم دانشجوها را به خیال خودمان برای نشاط بخشیدن به محیط دانشجویی به اردوی مختلط ببریم یا کنسرت موسیقی در دانشگاه تشکیل بدهیم جزو غلط ترین کارها است». 


پنجشنبه ۵شهریور ۹۴: محمدیان گماشته خامنه ای در دانشگاهها که گرداننده ارگان سرکوب تحت عنوان نهاد نمایندگی خامنه ای در دانشگاهها است وحشت ولی فقیه را از بروز کوچکترین شکاف در دستگاه سرکوب را به نمایش گذاشت و طی یک مصاحبه با خبرگزاری حکومتی مهر گفت: «برگزاری کنسرت در دانشگاهها را جزو سیاستهای فرهنگی وزارت علوم نمی دانیم و این موضوع به دانشگاهها هم ابلاغ شده است و دانشگاهها هم حق برگزاری کنسرت در محیط دانشگاه را ندارند». 
خانم مریم رجوی در سخنرانی خود با عنوان «لااکراه فی الدین» در کنفرانس اسلام دموکراتیک و بردبار علیه ارتجاع و بنیادگرایی چنین گفتند:
به هموطنانم و به خصوص به جوانان دلير در داخل ايران مي‌گويم: در مقابل تمام آنچه آخوندها با برچسب اسلام تحميل مي‌كنند، استوار و محكم بايستيدشلاق‌زدن به بهانة روزه‌خواري و سرکوب زنان به بهانة بدحجابي، هیچ ربطی به اسلام ندارد در برابر آن به مقاومت برخيزيد. با ستم و سركوب عليه هموطنان اهل سنت و اقليتهاي مذهبي، كه خصومت با تمام ملت ايران است، مقابله كنيدهر چيز كه مخالف آزادي انسان و انتخاب داوطلبانة او باشد از نظر اسلام، اعتباري ندارد. نه دين اجباري، نه عبادت اجباري، نه حجاب اجباري. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر