۱۳۹۵ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

ایران - سقوط لامپ مخصوص اتاق عمل بر روی بیمار، باعث مرگ او شد

خبری بسیار تاسف آور: برای اولین بار در جهان و در عالم پزشکی در ام القرای آخوندی اتفاق افتاد !!!
سقوط لامپ مخصوص اتاق عمل در هنگام جراحی بر روی بیماری که تنها برای عمل آب مروارید به بیمارستان رفته او را بشدت مصدوم و بقتل رساند !!!

هموطن میانسالی که جهت جراحی آب مروارید به بیمارستانی در زاهدان مراجعه کرده بود در زمان عمل قبل از انکه بیهوش شود چراغ اتــــــــاق عمل (چراغ سیالتیک) از فاصله سه متری روی شکمش سقوط می کند ؛ این سقوط آنقدر شدید و ناگهانی بود که باعث بیهوش شدن بیمار می شود !! و دو تن از پرسنل اتاق عمل نیز از ناحیه ی دست دچار آسیب دیدگی میشوند. 
این مرد پس از انکه بهوش میآید دکتر جراح با اصرار میخواهد او را عمل کند !!! اما بیمار که بشدت ترسیده و وضعش وخیم بوده است تقاضای بــــه عقب انداختن عمل را میکند ولی پزشک بورسیه ای نظام بعد از کلی چانـه زنی دستور بی هوشی او را میدهد و مرد را عمل میکند !!!
پسر بیمار در مورد روز حادثه گفت : 
پدرم پس از اینکه مرخص شد به ما گفت چه اتفاقی افتاده از پرسنل بیمارستان ماجرا را جویا شدیم اما همه آنها صحبتهای پدرم را داستان سرایی و هذیـــان خواندند!! اما پس از گذشت چند روز با توجه به آثار باقی مانده از افتادن چراغ اتاق عمل روی شکم پدرم مجبور شدند اعتراف کنند و حقیقت را بگویند .
عفونت شکم و مرگ بیمار:
اما بعد از گذشت چند روز مرد بیمار احساس درد شدید از ناحیه شکم میکند . پزشک متخصص تورم و عفونت را بر اثر ضربه به شکم تشخیص می دهد و خواستار عمل جراحی فوری می کند .
عمل جراحی موفقیت آمیز نبود عفونت به کبد و کلیه های مرد میانسال منتقل می شود و به کما می رود. او که در بخش icu بیمارستان امام علی زاهدان بستری بوده اما بر اثر گستردگی عفونت در بدن و صدمه به سایر قسمت ها از جمله کلیه و ریه، ایجاد مشکل در علائم حیاتی و وخامت وضعیت، و در کما بودن او را به تهران اعزام میدارند !!! که هموطن مزبور قبل از رسیدن به بیمارستان در تهران در حالی
که ۱۲ روز در کما بوده با تحمل درد و مشققت فراوان جان خود را از دست میدهد!!
هم اکنون خانواده ی این هموطن با شکایت از بیمارستان زاهدان تقاضای روشن شدن موضوع برای افکار عمومی را نموده اند. !
#ایران #بیمارستان #سقوط #اتاق_عمل #بیهوشی #مصدوم #مروارید #زاهدان #عفونت #

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر