۱۳۹۵ آبان ۲, یکشنبه

ایران - به اعتراف نماینده ایذه در مجلس: کودکان در طویله درس می خوانند و معلم هم در همان طویله می خوابد

در دولت پرمدعای حسن روحانی که قرار بود دوماهه و بعد گفت ۶ماهه و بعد یکساله مسئله اقتصادی مردم حل می شود. ولی کلان کلان از پولهای این مردم بدبخت را خرج جنگ در کشورهای مختلف و کشتن کودکان می کنند و مابقی را خرج آقازاده ها و دزدی سران رژیم میشود.
در چنین شرایطی قابل توجه است که دانش آموزانی در طویله درس می خوانند و معلم هم در همان طویله شب می خوابد.
به اعتراف نماینده مردم ایذه و باغملک روز شنبه اول آبان ۹۵:
در یکی از بازدیدهای خود از روستای سیدخدر با اشاره به وضعیت آموزشی نامناسب در این روستا گفت: «دوفضای حدودا ۱۲متری در کنار هم بودند که یکی برای نگهداری محل خوراک حیوانات یعنی کاهدان و دیگری محلی برای نگهداری حیوانات یعنی طویله بود. که بخشی معادل یک و نیم متر آن برای محل خواب معلم تعیین شده بود. دانش آموزان کلاس اول تا ششم ابتدایی هم در طویله درس می خوانند». 
وی افزود:‌«تا بحال یک مسئول هم به آنجا سفر نکرده است و این در شان مقام معلم و دانش آموز و منطقه نیست». 
پس از این رسوایی اواخر شهریورماه بود که شریعتی به‌اصطلاح استاندار رژیم اعلام کرد به هر یک از این سه روستا یک کانکس آموزشی اختصاص یافته است.

و با توجه به رسانه‌یی شدن این موضوع و وعده‌های داده شده در جمع خبرنگاران و تأکید بر شأن دانش‌آموز و معلم به نظر می‌رسید این مسأله در اولین زمان ممکن، مرتفع می‌شود، اما با گذشت یک ماه از وعده استاندار به گفته نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس ارتجاع، هنوز این کانکس‌ها به روستاها انتقال نیافته و هنوز زنگ کلاس درس بچه‌های این روستا به صدا در نیامده است. بیش از یک ماه است که این سه کانکس در بیابان رها شده است زیرا جاده‌یی برای انتقال این کانکس‌ها در استان خوزستان وجود ندارد.



#ایران #تهران #روحانی #ایذه #نماینده #طویله #دانش_آموزان #باغملک #شریعتی #کانکس #دزدی #ولایت_فقیه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر