۱۳۹۵ فروردین ۸, یکشنبه

ایران - دژخیمان در جمعه آخر سال مانع دیدار خانواده ها با عزیزانشان در خاوران شدند

حتما بخاطر دارید که در سال ۱۳۶۷ به دستور خمینی دژخیم ظرف چند روز زندانیان سیاسی در کمیسیون مرگ در دادگاههای چند دقیقه ای باز محاکمه و گروه گروه آنها را قتل عام کردند و بطور مخفیانه در محلی بنام خاوران شرق تهران شبانه دفن نمودند. و به خانواده های آنها محل دفن عزیزانشان را هم نشان ندادند. 
آخوند رئیسی یکی از اعضای کمیسیون مرگ در زندانهای تهران و کرج در سال ۱۳۶۷ بود که در حال حاضر بدستور ولی فقیه خامنه ای به تولیت آستان قدس گماشته شده است. در آن سال منتظری جانشین وقت خمینی به این قتل عام ها اعتراض کرد و خمینی و سه سردژخیم دیگر نوشت: 



«این گونه قتل‌عام بدون محاکمه آن هم نسبت به زندانی و اسیر قطعاً در درازمدت به نفع آنها است. دنیا ما را محکوم می‌کند و آنان را بیشتر به مبارزه مسلحانه تشویق می‌کند مبارزه با فکر و ایده از طریق کشتن غلط است... . مجاهدین خلق یک سنخ فکر است با کشتن حل نمی‌شود بلکه ترویج می‌شود...» 
امسال بمناسبت عید خانواده شهدا به دیدار عزیزانشان رفتند که یکی از خواهران این شهدا در مورد زیارت در خاوران نوشته است: 
 «در آخرین جمعه سال در روز 28 اسفند 1394 به خاوران رفتم و فقط فرصت داشتم تا گلهای گلدانی که برده بودم روی کانال پرپر کنم، مأموران به سرعت اخراجمان کردند».
برایم سئوال است مجاهدین که هیچ نیستند و تمام شده اند از چی می ترسید که اجازه نمی دهید بر سر قبر عزیزانشان بروند؟ ای شرک بر شما باد 
#ایران #خاوران  #منتظری #خامنه_ای #ولایت_فقیه #خمینی  #رئیسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر