۱۳۹۵ فروردین ۳, سه‌شنبه

ایران - گزارش معرفي كتاب استاد رضا اوليا در شهرهاي مختلف ايتاليا به مناسبت روز جهاني زن

فرزندان ايران - سرگذشت پروين و ديگر زنان در ايران


به مناسبت ۸ مارس، روز جهاني زن، جلسات متعدد معرفي كتاب استاد رضا اوليا، نقاش و مجسمه ساز برجستة ايراني و عضو شوراي ملي مقاومت، در شهرهاي مختلف ايتاليا برگزار شد. اين كتاب به نام «فرزندان ايران -سرگذشت پروين و ديگر زنان در ايران» پيرامون وضعيت زنان ايراني تحت حاكميت رژيم آخوندي تهيه و نوشته شده است.


در روز ۸ مارس به دعوت دانشگاه فلورانس جلسه مهمي در سالن دانشكده روانشناسي اين دانشگاه برگزار شد. در اين جلسه معاون دانشگاه، عده ای از اساتيد و تعداد زيادي از دانشجويان دانشگاه حضور داشتند.
ابتدا يكي از استادان دانشگاه استاد رضا اوليا را معرفي كرد و آقاي اوليا سخنان خود را با نشان دادن عكسي از ريحانه جباري در دادگاه رژيم آغاز كرد. آقاي اوليا به دفاع قهرمانانه ريحانه از شرافت خود اشاره كرد و گفت اقدام ريحانه يك شجاعت بي نظير در برابر تجاوزگري مأموران فاشيست وزارت اطلاعات رژيم آخوندي بوده است و به همين دليل هم يك كمپين بزرگ بين المللي براي جلوگيري از اعدام او به راه افتاد و حتي پاپ نيز در خواست كرد تا ملاها ريحانه را اعدام نكنند. اما آخوندها از ترس رسوايي هاي بيشتر در قساوتي باورناكردني او را به دار آويختند.

#ایران #رضااولیا #ایتالیا #هنرمند #مجسمه_ساز #شورای_ملی_مقاومت 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر