۱۳۹۴ اسفند ۲۷, پنجشنبه

ایران - تبریک زندانیان سیاسی بند یک زندان گوهردشت

با تمام فشاری که رژیم ولایت فقیه بر روی زندانیان سیاسی می آورد ولی همچنان آنها سرزنده و فعال هستند در روز چهارشنبه سوری علیرغمی که دولت بنفش روحانی اجازه نداد در محوطه باز زندانیان جشن بگیرند ولی جشن خود را با مرگ بر اصل ولایت فقیه گرفتند. و تصاویر منحوس آنها را به آتش کشیدند. 
 هم اکنون هم پیام نوروزی خود را به مردم آزاده تبریک گفته اند: 
شادباش نوروزی – تبریک زندانیان سیاسی بند یک زندان گوهردشت
عید نوروز و بازگشت مجدد بهار طبیعت را به امید بهار آزادی برای همه مردم ایران، به همه هم وطنان عزیزمان شادباش و تبریک می گوییم. سالی که گذشت سالی بود که انبوه نیرنگ ها و فریب های به کار گرفته شده از برجام و برشام و انتخابات منصوبان حکومتی و خلاصه خودیهای درون نظام و ... اگرچه همه تحت فشار و از سر اجبار صورت گرفت ولی همه و همه پیروزی هایی بود که منافع آن نه در جیب این جناح و آن جناح حکومتی، بلکه یکسره به زیان تمامیت حکومت و گاهی در جهت سست شدن زنجیرهای اختناق داخلی بود و به سود مردم و مقاومت مردمی...
در آستانه فرا رسیدن عید نوروز ما زندانیان سیاسی بند یک زندان گوهردشت کرج سال نو را به همه هم میهنانمان تبریک می گوییم و از خداوند متعال سال نو را سالی آکنده از پیروزی و موفقیت برای مردممان مسئلت داریم.
نوروزتان پیروز
جمعی از زندانیان بند یک زندان گوهردشت (رجایی شهر کرج)



خانم مریم رجوی در پیام نوروزی خود در سال ۹۴ گفتند:‌
۳۷ سال است كه آخوندها با شكنجه و كشتار، نوروز حقيقي مردم ما را به گروگان گرفته‌اند. با اين حال، در برابر شور و عطش ملت ايران براي كسب آزادي، شكست خورده‌اند. همين نيروي عظيم است كه رژيم حاكم را  بي‌ثبات كرده و همين نيروست كه آن‌ را واژگون خواهد كرد.
سال گذشته آخوندها تا توانستند بر اعدامها و دستگيريها افزودند، هزاران نفر را زير حكم اعدام نگهداشتند و از هيچ شقاوتي براي بريدن گلوي آزادي فروگذار نكردند. اين اما روسياهي استبداد ديني است و نشانة ضعف و ترس و فلاكت آنها. 
پس خوشا مردم ايران كه تسليم نشدند و در سال ۹۳ با ۵۷۰۰ اعتصاب و تحصن و تظاهرات، باز هم بر نفي تماميت اين رژيم، تأكيد كردند:
در چهارشنبه سوري، جوانان تهران و اصفهان، عكسهاي خميني و خامنه‌اي را به آتش كشيدند و در زندان گوهردشت، زندانيان سياسي شعار مرگ بر ديكتاتور سر دادند.
 
#ایران #زندان #گوهردشت #نوروز #خامنه ای #ولایت فقیه #روحانی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر