۱۳۹۴ اسفند ۱۳, پنجشنبه

ایران - تشدید جنگ گرگها در راس نظام بعد از انتخابات

تشدید بحران در رأس رژیم بعد از نمایش انتخابات:

جنگ گرگها بعد از نمایش انتخابات در راس نظام به اوج خود رسیده است و همواره بر سر کرسیهای انتخاباتی یکدیگر را پاره پاره می کنند. در این میان خامنه ای تلاش می کند که شمارش را نادرست جلوه دهد تا بلکه برخی از گمشدگانش را در انتخابات به صحنه برگرداند. و تلاش می کند که برخی از آخوندهای خبرگان را به انصراف وادار کند که ظاهرا هنوز هیچکدام حاضر به انصراف نشده اند. 


بحران رأس نظام آخوندی بر سر پیامدهای نمایش انتخاباتی و تقسیم کرسیها هم‌چنان ادامه دارد.
در حالی که باند خامنه‌ای تلاش می‌کند با دبه در آوردن بر سر شمارش آرا، برخی مهره‌های حذف شده را برگرداند، باند رفسنجانی و روحانی نیز چماق شمارش مجدد آرا در برخی از حوزه‌ها را به‌ویژه برای حذف جنتی بالا برده است.
بر اساس گزارشهای منتشر شده در رسانه‌های رژیم، باند خامنه‌ای در استان تهران قصد دارد با وادار کردن برخی از آخوندهای خبرگان به انصرف، چنان‌چه بتواند آخوند یزدی را به خبرگان ارتجاع برگرداند اما تا کنون کسی حاضر به کنار کشیدن نشده است.
اما واقعیت شکست خامنه‌ای آن‌قدر روشن است که آخوند مصباح یزدی، شکست فضاحت‌بار خامنه‌ای و مضمون مرگ براصل ولایت‌فقیه را با اعتراف به تنفر مردم، پذیرفت و با سوز و گداز گفت: نباید از ملامت مردم ناراحت شد، ولو آن که همه مردم شعار مرگ بر او را سر دهند.
ادامه در لینک 
#ایران #رفسنجانی #روحانی #خامنه_ای #ولی_فقیه 
خانم مریم رجوی در ۵اسفند۹۴، در ارتباط با نمايش انتخابات مجلس و خبرگان آخوندي گفت: نتيجه اين نمايش كه كمترين مشروعيتي از نظر مردم ایران ندارد هر چه که باشد، تماميتديكتاتوري ديني را تضعيف، بحرانهاي دروني آن را تشديد و انزجار و خشم مردم از باندهاي فاسد و تبهكار آخوندي حاكم را دو چندان مي‌كند.
وي افزود: رژيم آخوندي حق حاكميت مردم و انتخاب آزادانه آنها را به طور کامل نفی می‌کند. بازيهاي انتخاباتي ابزاري براي قالب كردن اين خلافت قرون وسطايي به قرن بيست و يكم و وسيله‌یی براي حذف رقبا از صحنه است. با اينكه همه كانديداها از وفاداران به ولايت فقيه هستند و سالها در جنايتهای رژيم دست داشته‌اند، بخش اعظم آنها به خاطر كمترين فاصله با خامنه‌اي حذف شدند. عكس‌العمل روحاني در قبال اين تصفيه گسترده بار ديگر نشان داد او نه اراده‌یی براي تغيير وضعيت دارد و نه چنين تواني. هدف او در وراي كلمات فريبنده حفظ تماميت رژيم و موقعيت خودش است. بحران در این رژيم كه پس از عقب‌نشيني ناگزير از بمب اتمي تشديد شده، امروز به رأس حاكميت رسيده است.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر