۱۳۹۴ بهمن ۱۹, دوشنبه

ایران - به اعتراف علیرضا سلیمی آپاندیس اقتصاد ایران در حال ترکیدن است

يكي از دستاوردهاي ولايت فقيه براي مردم ايران، نابودي اقتصاد كشور است.  وقتي سركردة تبهكار اين نظام يعنيخميني دجال ميگفت ”ما انقلاب نكرديم كه خربزه ارزان بشه“ حرفش سه  معني داشت، اول اينكه كليه مردم محرومي كه دنبال اين بودند بعد از سرنگوني رژيم شاه حداقل ميوه اون انقلاب براشون ارزوني و يك زندگي معمولي باشه دهانشون رو ببندند، دوم اينكه مفت خورهايي كه انقلاب را ربودند و روي اقتصاد كشور چنگ انداختند براي هرچقدر گرون فروختن و مردم را غارت كردن دستشون باز باشه، و سوم هم اينكه كسي نبايد انتظار داشته باشد اين نظام حرف و راه حلي براي اقتصاد ايران داشته باشد، نتيجة هم اين شده كه با هزاران ميليارد دلار درآمد نفت و گاز و ماليات و كار مردم، اقتصاد ايران در حال مرگه، ركود و بيكاري بيداد ميكند و نان شب هم از سفره هاي بسياري از مردم خارج شده.


آخوند علیرضا سلیمی عضو مجلس ارتجاع به وضعیت وخیم اقتصادی اعتراف کرد و گفت: ”اقتصاد بیمار ایران امروز به جراحی فوری و اورژانسی نیاز دارد و نباید بیش از این معطل کرد“.

وی افزود: ”اقتصاد ایران هم‌چون آپاندیس بیمار در حال ترکیدن است که اگر هرچه سریعتر جراحی نشود، صدمات جبران ناپذیری به همراه داشته و مشکلات را حادتر خواهد کرد“.

وی با زیر سؤال بردن سیاست اقتصادی آخوند روحانی گفت: ”تمام تحریم‌های ایران یک پکیج بزرگی است که عمده آن مربوط به مسائل حقوق‌بشر، تروریسم، مسائل موشکی ایران است و تنها 13 درصد تحریم‌ها به مسائل هسته‌یی باز می‌گردد“.
خانم مريم رجوي در ۸بهمن ۱۳۹۴ در ارتباط با سفر روحاني رييس جمهور رژيم آخوندي به ايتاليا و فرانسه گفت: روحاني به عنوان یک ملا،  مدافع تئوکراسی است و به وفاداری به ولایت فقیه سوگند خورده است.  او در 37 سال گذشته يكي از بالاترين مسئولان فاشيسم ديني حاكم بر ايران بوده و در همه جنايتهای آن دست داشته و به واسطه جنايت عليه بشريت بايد در مقابل عدالت قرار گيرد.

#ایران #علیرضاسلیمی #ولایت_فقیه #خمینی #اقتصاد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر