۱۳۹۴ دی ۱, سه‌شنبه

ایران - اعدام ۸ زندانی در قزوین بدست جلادان خامنه ای

رژیم جنایتکار آخوندی که بدون خون و اعدام نمی تواند زندگی کند و چون ضحاک مار بدوش روزانه خون جوانان را می ریزد امروز صبح سه شنبه اول دی بدستور این رژیم ضد بشری ولایت فقیه ۸ زندانی را در زندان مرکزی قزوین حلق آویز کردند. 
قضائیه آخوندی اتهام تمامی زندانیان را قاچاق مواد مخدر اعلام کرده است.
رژیم آخوندی با تشدید جنگ باندها در راس نظام با نزدیک شدن انتخابات نمایشی و افزایش نارضاتی های گسترده مردمی در شهرهای میهن، موج اعدام ها را به ویژه در روزهای اخیر به شدت افزایش داده است.
خانم مریم رجوی در فراخوان به جوانان و دانشجویان و دانش آموزان به همبستگی با معلمان به پا خاسته چنین گفتند:
روز گذشته خامنه اي اعتراضات معلمان را بطور تلويحي «توطئه‌هاي دشمنان و افراد کينه‌توز نسبت به نظام اسلامي» توصيف كرد كه «به بهانه معيشت معلمان شعارهاي فتنه‌گرانه و خطي و سياسي مطرح و براي نظام دردسر درست کنند  .همزمان ماموران سركوبگر با توسل به انواع تهديدها و بگير و ببندها و با اخطارهاي حضوري و تلفني به شمار زيادي از معلمان در تهران و شهرهاي مختلف آنها را از شركت در تظاهرات 17 ارديبهشت برحذر داشتند.
جنبش اعتراضي معلمان كه وارد دومين سال خود شده است، امروز با شعارهايي مانند معلم زنداني را آزاد كنيد، معلم بيدار است از تبعيض بيزار است، خط فقر سه ميليون، حقوق ما يك ميليون، ما خواهان استخدام مربيان و معلمان پيماني و حق التدريسي هستيم، معلم فرياد ميزنه، رسانه سانسور ميكنه، سراسر كشور را فراگرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر