۱۳۹۴ آذر ۲۷, جمعه

«فتح‌المبین» رفسنجانی و خواب و خیال «جشن ارزانی»

«فتح‌المبین» رفسنجانی و خواب و خیال «جشن ارزانی»


آخوند روحانی و آخوند رفسنجانی

در پی تصویب قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌یی، حسن روحانی روز چهارشنبه 25آذر در تلویزیون ظاهر شد و «به‌دلیل موفقیتهای پیاپی این ملت در صحنه‌های مهم داخلی و بین‌المللی» به «ملت ایران» تبریک گفت.

هاشمی رفسنجانی نیز در پیام تبریکی خطاب به حسن روحانی، این رویداد را «فتح المبین» خوانده و «پیروزی شیرین هسته‌ای» را مشابه با شیرینی «قطعنامه 598» دانسته است.

رسانه‌های وابسته به باند رفسنجانی روحانی نیز با تیترهای درشتی نظیر «پی.ام.دی به تاریخ پیوست!» «آغاز عصر پسابرجام» و… ابراز شادمانی کرده و ساز و دهل پیروزی زده‌اند؛ اما باند خامنه‌ای حرفهای دیگری می‌زنند؛ واقعیت چیست؟ 

حسن روحانی و اجزای دولتش همیشه می‌گفتند که اگر توافق هسته‌یی صورت بگیرد، از مشکلات محیط زیست تا بیکاری و اشتغال و «آب خوردن مردم» حل می‌شود و در زمینه اقتصادی تحول بزرگی به‌وقوع می‌پیوندد؛ حتی اکنون هم دوباره روزنامه آرمان در سرمقاله (۲۵/۹/۹۴) خود نوشت:“درآمدهای ایران مجدد افزایش پیدا خواهد کرد. .. بدیهی است با بازگشت فرصتهای قبلی، اشتغال ایجاد شده و اقتصاد ایران قطعاً رونق پیدا خواهد کرد». اما اکنون که گفته می‌شود پرونده هسته‌یی بسته شده، آیا در زمینه اقتصادی هم واقعاً تحولی صورت گرفته؟ یا چشم‌اندازی دیده می‌شود؟ 

ادامه در لینک 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر