۱۳۹۴ آذر ۱۹, پنجشنبه

ایران - در حکومت ننگین آخوند روحانی در بندرعباس سر بریده یک زن کشف شد

این جمله را زیاد شنیدیم که آزادی را در سینی طلایی نمیذارند و به کسی تقدیم کنند. حق گرفتنیه ، آزادی گرفتنیه. چرا که آزادی گوهر گرانبهاییه که دزدها و قاتلانش، برجها و کاخهای ستم خودشون را بر روی پیکره آزادی سوار می کنند. از این رو می گویند حق گرفتنی است حق و آزادی را می بایست از حلقومشون بیرون کشید. 
در حکومت ضد بشری و زن ستیز آخوندی انواع جنایت علیه زنان می شود مثل تجاوز، اسید پاشی ، تیغ کشیدن به سر و صورت زنان جای تعجب نیست که بتازگی کشف یک سر بریده را کرده اند.

از نیمه های ماه دهان به دهان نقل شده است که جسد یک زند با سر بریده دیده شده است ولی هیچ مقامی تایید نکرده بود. 
پاسدار مهدی بهرامی معاون اجتماعی نیروی انتظامی هرمزگان ضمن تایید سربریده یک زن گفت هویت این زن شناسایی نشده است.
این خبر در سایت خبر آنلاین منعکس شده که در محل «نخل ناخدا» در بندرعباس یک سر بریده کشف شده است که متعلق به یک زن می باشد. 
خانم مریم رجوی در پیام خود برای روز جهانی کارگر گفتند: اعتراض و مبارزه کارگران و تمام ملت ایران و پایداری مقاومت سازمانیافته اش دوران خجسته ی را نوید می دهد:‌ در اين ميان «دستکم ۹۳ درصد کارگران با قراردادهای موقت یک ماهه تا یک ساله مشغول به کارند» در نتيجه از حق بيمة درماني و سوانح و حقوق بازنشستگي محرومند و دستمزد‌شان در پايين‌ترين سطح ممكن است. قربانيان اصلي اين قرارداد‌هاي ستمكارانه‌ زنان كارگرند آنها، هم ناچار به پذيرش مشاغل كم درآمد و پرزحمت با ساعات كار طولاني مي‌شوند و هم در صف اول اخراجها قرار دارند. به نحوي كه با بروز کوچکترین مشكلي در وضعيت مالي هر كارخانه‌يي، زنان کارگر اخراج می‌شونددر ۹ سال گذشته سالانه بیش از صدهزار زن از بازار کار ایران کنار رفته‌اند. نرخ بيكاري زنان از شروع كار آخوند روحاني هم‌چنان در حال افزايش است و اكنون سه چهارم زنان تحصيلكرده قادر به يافتن شغل نمي‌شوند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر