۱۳۹۴ مهر ۲۶, یکشنبه

ایران - آخوند یزدی: دنیا دنبال براندازی نظام است از ایادی رژیم خواست به باند رفسنجانی - روحانی رای ندهند

آخوند یزدی، رئیس مجلس خبرگان ارتجاع با وحشت گفت که دنیا درصدد براندازی رژیم آخوندی است و از ایادی رژیم خواست که در انتخابات خبرگان به باند رفسنجانی ـ روحانی رأی ندهند.

آخوند یزدی گفت: دنیا در‌صدد برچیدن و براندازی این نظام است و پشت پرده و در بسیاری موارد هم روی پرده، این موارد را به زبان می‌آورند. شرایط بسیار حساسی است و هر کسی نمی‌تواند بیاید؛ یا هر کسی نباید بیاید.
کسانی باید وارد مجلس خبرگان شوند که سکاندار نظام را بشناسند؛ کسانی باشند که بدانند نظام را باید به دست چه‌کسی بسپارند؛ کسانی باشند که بفهمند دنیا در چه شرایطی است و دنیا دنبال چه آینده‌ای است و چه نقشه‌هایی علیه نظام ما ریخته است.
خانم مریم رجوی در روز چهارشنبه ۳۱تیر۹۴ خطاب به معلمین آزاده چنین گفت:
.... مقابله سرآسيمه قواي سركوب كه با دستگيري خواهران و برادران معلم ما تلاش كردند مانع تشكيل گردهمايي آنها شوند، شكنندگي رژيم ولايت فقيه را به خصوص پس از عقب‌نشيني اجباري از پروژه هاي ضد مردمي اتمي نمايان مي‌كند.
مريم رجوي خاطرنشان كرد ديكتاتوري فاسد وغارتگر آخوندي كه سرمايه هاي ملت ايران را صرف سركوب و بحران سازي و صدور تروريسم و پروژه هاي اتمي مي كند و دولت آخوند شياد حسن روحاني كه تا قبل از توافقنامه اتمي همه چيز را موكول به امضاي آن مي‌كرد، اكنون در مقابل خواستهاي حق طلبانة يك ميليون معلم كه چيزي جز آزادي و حداقل حقوق و منزلت اجتماعي خود را نمي‌خواهند، به غير از سركوب پاسخي ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر