۱۳۹۴ مهر ۲۰, دوشنبه

ایران - رفسنجانی رو در روی خامنه ای: بحران منطقه با جنگ و بمباران حل نمی شود

بعد از نوشیدن جام زهر اتمی جنگ گرگها ابعاد تازه ای گرفته است بطوریکه رفسنجانی رو در روی خامنه ای ایستاده و از سیاست های او انتقاد می کند. و می گوید راه حل بحرانهایی مانند سوریه نه جنگ و نه بمباران است بلکه گفتگو و مذاکره است. 

روزنامه حکومتی اعتماد در شماره 20مهر 94 خود نوشت: رفسنجانی در دیدار با رئیس سنای لهستان گفت: «مجموعه بحرانهایی دامن بشریت را در اوکراین، سوریه، یمن، بخش‌هایی از آفریقا و جاهای دیگر دنیا گرفته است. راه‌حل همه این مشکلات با توجه به مسائل انسان‌دوستانه، مذاکره و گفتگو است. 

هر چند جنگ و بمباران شاید بتواند بعضی از مسایل را به تأخیر بیندازد و مقطعی حل کند، اما نمی‌تواند یک راه‌حل اساسی باشد». 

رفسنجانی که راه نجات رژیم ورشکسته آخوندی را در آویختن به دامان غرب می‌بیند، تحت عنوان ”توسعه روابط“، بر زهرخوران رژیم در امور منطقه و دست شستن از جنگ و آشوبگری تأکید کرد.

خانم مریم رجوی در روز چهارشنبه ۳۱تیر۹۴ خطاب به معلمین آزاده چنین گفت:
.... مقابله سرآسيمه قواي سركوب كه با دستگيري خواهران و برادران معلم ما تلاش كردند مانع تشكيل گردهمايي آنها شوند، شكنندگي رژيم ولايت فقيه را به خصوص پس از عقب‌نشيني اجباري از پروژه هاي ضد مردمي اتمي نمايان مي‌كند.
مريم رجوي خاطرنشان كرد ديكتاتوري فاسد وغارتگر آخوندي كه سرمايه هاي ملت ايران را صرف سركوب و بحران سازي و صدور تروريسم و پروژه هاي اتمي مي كند و دولت آخوند شياد حسن روحاني كه تا قبل از توافقنامه اتمي همه چيز را موكول به امضاي آن مي‌كرد، اكنون در مقابل خواستهاي حق طلبانة يك ميليون معلم كه چيزي جز آزادي و حداقل حقوق و منزلت اجتماعي خود را نمي‌خواهند، به غير از سركوب پاسخي ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر