۱۳۹۴ مهر ۸, چهارشنبه

ایران - تلویزیون اورینت: ایرانیان در مقابل سازمان ملل بر علیه حسن روحانی تظاهرات کردند

ایرانیان آزاده ساکن آمریکا بر علیه رفتن حسن روحانی  به سازمان ملل تظاهرات کرده و گفتند این قاتل را به سازمان ملل راه ندهید. سازمان ملل جای او نیست. این تظاهرات در رسانه های مختلف انعکاس داشت از جمله تلویزیون اوریینت: 

هزاران ایرانی ساکن آمریکا در نیویورک علیه حضور حسن روحانی در سازمان ملل تظاهرات کردند.
این تظاهرات در مقابل مقر سازمان ملل در نیویورک با سخنرانی حسن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل همزمان بود.
تظاهر کنندگان نقض حقوق‌بشر در ایران توسط رژیم ایران را محکوم کردند و به افزایش تعداد اعدامها به بیش از 2000نفر در دوسالی که روحانی در حاکمیت بوده اعتراض کردند. در میان اعدام شدگان تعدادی از زندانیان سیاسی به‌ویژه زندانیان سیاسی وابسته به سازمان مجاهدین خلق ایران وجود داشته است.

 خانم مریم رجوی در مهر 94 به شرکت کنندگان ایرانیان در تظاهرات در مقابل مقر ملل متحد گفتند:
جامعة جهاني و به‌ويژه شوراي امنيت ملل متحد، اگر به‌راستي خواهان صلح و آرامش در منطقه و جهان است بايد:
اولا: نمايندگان اين رژيم نامشروع، از مجامع بين‌المللي اخراج و حق مردم و مقاومت ايران براي سرنگوني اين رژيم  و استقرار حقوق بشر و دموكراسي را به رسميت بشناسيد.
ثانيا: امتياز‌هاي مماشاتگرانه، در توافق اتمي با اين رژيم را لغو كنيد و هيچ‌گونه فرصتي براي اين رژيم جهت ساخت بمب باقي نگذاريد.
ثالثا: معامله و تجارت با رژيم حاكم را به توقف اعدامها مشروط كنيد.
و سرانجام اين كه دولت عراق را به لغو محاصرة ضدانساني زندان ليبرتي وادار سازيد،  و به خصوص ضروري است كه  ايالات متحده مطابق تعهدات خود، حفاظت از مجاهدان ليبرتي را تضمين كند و يا لااقل بخشي از سلاحهاي انفرادي خود آنها را براي حفاظتٍ حداقل، در برابر تهديد سپاه تروريستي قدس و شبه‌نظاميانش به آنها برگرداند.
هم‌چنان كه مسعود در پيام خود گفت: مردم ايران به چيزي كمتر از سرنگوني رژيم ولايت فقيه و استقرار آزادي و حاكميت مردم رضايت نمي‌دهند. 
جنگ آزاديبخش و سرنگوني خلافت ارتجاعي، انتخابات آزاد و تدوين قانون اساسي جمهوري جديد در مجلس موسسان و قانونگذاري ملي حق مسلم مردم ايران است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر