۱۳۹۴ مهر ۱, چهارشنبه

ایران - اخاذی و چپاول گسترده مردم ، توسط حکومت آخوند روحانی

رژیم ضد بشری آخوندی که توسط ایادی خود و سپاه پاسداران مردم را چپاول و غارت می کند. حقوق ماهانه و مزایای آنها را نمی پردازد. 

اراک: از خرداد ۹۴ تا کنون حقوق پرسنل واگن پارس پرداخت نشده است.

عسلویه - گزارشهای مردمی حاکی از اخاذیهای گسترده از مردم است:
- مدارس عسلویه بابت ثبت‌نام دانش‌آموزان قاعده مشخصی ندارند و هرچقدر تیغشان ببرد از مردم محروم اخاذی می‌کنند. از سی هزار تومان تا دویست و سیصدهزار تومان.
 
- در عسلویه و بوشهر رژیم مجوز صید صادر نمی‌کند، و صیادان ناگزیر مجوز صید را از ایادی حکومتی به قیمت 50تا 60 میلیون به‌صورت آزاد می‌خرند.
 
- ایادی حکومتی و به‌خصوص سپاه پاسداران که اغلب پروژه‌های پارس جنوبی را در دست دارند از استخدام افراد بومی بر خلاف قواعد اعلام شده رژیم خودداری می‌کنند، و مهره‌ها و بستگان غیربومی خود را به اسم افراد بومی استخدام می‌کنند.

خانم مریم رجوی بمناسبت روز جهانی کارگر گفتند:‌  به اعتراف مقامهاي رژيم، «هم‌اكنون معيشت ۹۰ درصد جامعه كارگري كشور زير خط فقر بوده و ۱۰ درصد باقيمانده نيز با خط فقر فاصله چنداني ندارند».  از سال ۸۴ تاکنون قدرت خرید کارگران ۷۳ درصد کاهش یافته است. و «شکاف موجود بین دستمزد و مخارج خانوارهای کارگری که بیشتر از ۵۰ درصد کل شاغلان را تشکیل می‌دهند، باعث انجام فعالیتهای اجباری در بازارهای غیررسمی، دلالی، شب کاری، کار پاره وقت و مواردی از این دست برای امرار معاش شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر