۱۳۹۴ تیر ۲۰, شنبه

ایران - اعتصاب هزاران کارگر مس خاتون آباد شهر بابک پنجمین روز خود را پشت سر گذاشت

کارخانه مس خاتون آباد شهر بابک

امروز شنبه ۲۰تیر برای پنجمین روز همراه با اعتصاب سراسری در تهران و شهرستانها هزاران کارگر مس خاتون آباد شهر بابک در استان کرمان در مقابل درب وردی کارخانه متحصن شده و جاده منتهی به کارخانه را بستند.
کارگران نسبت به عدم پرداخت حقوق و وضعیت بد معیشتی اعتراض کردند. 
خانم مریم رجوی در پیام خود بمناسبت اعدام ۳۲زندانی در آستانه ماه رمضان چنین گفتند:
سران رژيم آخوندي در بن بست مذاكرات اتمي كه جواد لاريجاني،رئيس ستاد حقوق بشر قضاييه آخوندي آن را «بدتر از جهنم» توصيف كرد، براي مهار خشم و نارضايتي ميليونها مردم جان به لب رسيده كه براي گذران زندگي خود مجبور به فروش اعضاي بدن خود يا حتي كودكان خود مي شوند، هر روز بيش از پيش به مجازات اعدام متوسل مي شوند. 
مقاومت ايران عموم مردم به ويژه جوانان دلير ايراني را به اعتراض عليه اين همه جنايت ضدبشري و حمايت از خانواده‌هاي قربانيان آن فرا مي خواند و از جامعه بين المللي خواستار اتخاذ يك سياست قاطع در قبال رژيم ايران است. 
خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران در گردهمايي عظيم حاميان مقاومت ايران در روز 13ژوئن در پاريس در اين زمينه گفت: از نقض حقوق بشر در ايران، تا بن‌بست اتمي و از بحران منطقه، تا مقابله با گروه داعش راه‌حل فقط سرنگوني خليفه ارتجاع و تروريسم در ايران است. او ضمن اشاره به قيامهاو اعتراضات فزاينده مردم ايران گفت: ولايت فقيه به پايان كار خود رسيده است و مردم ايران يك تغيير بزرگ را مي‌خواهند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر