۱۳۹۴ مرداد ۹, جمعه

ایران - ترس و وحشت دلواپسان از محدویتهای اعمال شده بر رویاهای بمب هسته ای


رحیم پورازغدی عضو شورای سرکوب دانشگاهها موسوم به شورای انقلاب فرهنگی در نمایش جمعه امروز تهران وحشت دلواپسان نظام از محدودیتهای اعمال شده بر رویای بمب هسته‌ای را به نمایش گذاشت و در یک تمکین نمایشی نسبت به متن قطعنامه گفت: ما با نکات مثبت قطعنامه و برجام مخالف نیستیم. ولی سوال‌هایی هم در این میان مطرح است. از جمله این‌که آیا خطوط قرمز در رابطه با چیزهایی که ایران از دست می‌دهد و یا به دست می‌آورد به‌صورت قطعی مشخص شده است یا خیر، آیا محدودیتهای پذیرفته شده در باب مطالعات و دستاوردهای هسته‌یی مشخص شده است، محدودیت در حوزه توسعه تا چه حد است و؟
رحیم‌پور ازغدی در بخش دیگری از صحبتهای خود از تعمیق شقه درونی نظام در اثر زهر هسته‌ای ابراز وحشت نمود و تأکید کرد: ما نباید همدیگر را متهم کنیم چرا که دشمن در آن سوی مرزها قرار دارد نه در داخل کشورمان.
وی با اذعان به ساختار فاسد نظام خاطرنشان کرد: به نظر من اگر همین امروز 300میلیارد دلار وارد کشور شود چند هفته بعد ناپدید می‌شود و این حاکی از بی‌برنامگی و مشکلاتی در ساختار اقتصادی کشور است.
خانم مریم رجوی در روز چهارشنبه ۳۱تیر۹۴ خطاب به معلمین آزاده چنین گفت:
.... مقابله سرآسيمه قواي سركوب كه با دستگيري خواهران و برادران معلم ما تلاش كردند مانع تشكيل گردهمايي آنها شوند، شكنندگي رژيم ولايت فقيه را به خصوص پس از عقب‌نشيني اجباري از پروژه هاي ضد مردمي اتمي نمايان مي‌كند.
مريم رجوي خاطرنشان كرد ديكتاتوري فاسد وغارتگر آخوندي كه سرمايه هاي ملت ايران را صرف سركوب و بحران سازي و صدور تروريسم و پروژه هاي اتمي مي كند و دولت آخوند شياد حسن روحاني كه تا قبل از توافقنامه اتمي همه چيز را موكول به امضاي آن مي‌كرد، اكنون در مقابل خواستهاي حق طلبانة يك ميليون معلم كه چيزي جز آزادي و حداقل حقوق و منزلت اجتماعي خود را نمي‌خواهند، به غير از سركوب پاسخي ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر