۱۳۹۴ خرداد ۲۷, چهارشنبه

رابرت پتینجر عضو کنگره آمریکا : تهدید رژیم ایران با تهدید هیتلری که تسلیحات اتمی داشته باشد، برابر است.


رابرت پتینجر نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا که در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس در روز ۲۳خرداد ۹۴ شرکت کرده بود در مصاحبه با رادیو دبلیو.بی.تی گفت: رژیم ایران مثل هیلتری است که دارای بمب اتمی باشد.
وی افزود: ۳۰سال است که ایران تحت سرکوب ملاها قرار دارد و جنبش عظیمی در داخل ایران وجود دارد که توسط مردمی که از سراسر جهان به گردهمایی در پاریس آمده بودند، تشجیع و تشویق می‌شوند. هدف این گردهمایی برای جهان و برای ایران کاملاً واضح بود. تعهد برای تحقق آزادی و تحقق رهایی برای یک چنین کشور عظیمی.
او گفت: من به‌طور واقعی به آنها گفتم: مردم آمریکا و کنگره آمریکا در همبستگی کامل با شما هستند و در کنار شما ایستاده‌اند. … ما در کنار آنها علیه توافقنامه اتمی‌ای ایستاده‌ایم. رژیم ایران حامی تروریسم در سراسر خاورمیانه و جهان می‌باشد.
نماینده کنگره آمریکا گفت: تهدید رژیم ایران با تهدید هیتلری که تسلیحات اتمی داشته باشد، برابر است.
او اضافه کرد: آنچه که امروز ما می‌بینیم هیتلری است که دارای ظرفیت تولید تسلیحات اتمی می‌باشد. این بزرگترین تهدیدی است که جهان تا کنون به خود دیده است.
فاکس نیوز در ۲۵خرداد ۹۴ نوشت که خانم مریم رجوی می گوید رژیم ایران «قابل اعتماد نیست»
ايران مدتها تكذيب مي‌كرد كه در پي دستيابي به سلاح اتمي است و يا اينكه برنامه تسيلحات هسته‌یی دارد. در سال 2010 رئيس جمهور وقت ايران محمود احمدي نژاد به فاكس نيوز در يك مصاحبه گفت «ما بمب اتم نميخواهيم.» رئيس جمهور فعلي حسن روحاني گفته است كه ايران «به دنبال سلاحهاي كشتار جمعي نيست.» در آوريل، ولی فقیه، علي خامنه‌اي آمريكا را متهم كرد كه «افسانه تسليحات هسته‌یی را ساخته است تا بتواند بگويد جمهوري اسلامي منشأ تهديد است. نه، منشأ تهديد خود آمريكا است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر