۱۳۹۴ اردیبهشت ۳۱, پنجشنبه

ایران - جنگ گرگها - افشای رانت خواری و باندبازی در وزارت نفت



رژیم زهر خورده خامنه‌ای در جنگ گرگها و باندی دست یکدیگر را رو می کنند بطوریکه این افشاگریها به رسانه ها و مطبوعات کشیده می شود.
 سایت حکومتی تابناک در روز ۳۰اردیبهشت می نویسد: 
احمد بخشايش عضو مجلس ارتجاع درجلسه علني روز چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت مجلس، گوشه يي از رانت خواري و باندبازي در وزارت نفت را افشا كرد.
وي گفت: آقاي وزير نفت ماهيانه ۱۰۰ ميليون تومان به مدير شركت نيكو در سوئيس ميدهد، در حالي كه اين مدير ۱۲ ماه سال ۱۴ ماهش در ايران است! حقوق و پاداش ۱۰۰ ميليوني يعني حركت به سمت اشرافيگري، فرد مورد نظر نه تخصص و نه توانايي دارد فقط نيروي زنگنه و مطيع امر اوست. آقاي زنگنه تمام اعوان و انصار خود را وارد حوزه نفت كرده و حيف و ميل بيت المال اولويت وي شده است. 
خانم رجوی در پیام نوروزی سال ۱۳۹۴ گفتند:‌
آخوندها از مهار فروپاشي اقتصادي كشور، عاجزند. كسري بودجة سا ل ۹۴ به ۴۱ درصد مي‌رسد، بهاي نفت، يعني محل عمدة درآمد ارزي، نصف شده، تعداد بيكاران از ۱۰ ميليون نفر بيشتر است، هزاران واحد توليدي تعطيل است. و فساد و رشوه خواري و اختلاس، تمام هيأت حاكمه را مفتضح كرده است. وزير كشور كابينة روحاني گفته است. ميلياردها دلار پول قاچاق وارد سياست شده. خامنه‌اي كه خودش با مصادرة اموال مردم ايران، از ثروتمندترين سرمايه‌داران جهان هم پولدارتر شده، مي‌گويد از ارقام فساد در رژيمش گيج شده است.
به هر جا كه نگاه كنيد رشوه‌خواري و تبهكاري و پوسيدگي و خرابي، سراپاي رژيم را فرا گرفته است. نتيجه اين كه رژيم ولايت فقيه، از هر طرف كه برود و هر سياستي كه در پيش بگيرد، از كمين ملت و مقاومت ايران در امان نخواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر