۱۳۹۴ خرداد ۴, دوشنبه

ایران - اعتراف رژیم ضد خلقی از زبان پاسدار قاآنی به دخالت در یمن

تا بحال هر ارگان و هر کشوری و هر سازمانی می گفت که رژیم ایران در کشتار و جنایت یمن نقش دارد کسی قبول نمی کرد. حالا از زبان خود رژیم جنایتکار بشنویم:‌
جانشین سرکرده نیروی تروریستی قدس اعتراف کرد که شبه‌نظامیان وابسته به رژیم در یمن، توسط پاسداران رژیم آموزش دیده‌اند. پاسدار اسماعیل قاآنی گفت: «مدافعان یمن زیر پرچم جمهوری اسلامی ‌تربیت شده‌اند» و مدعی شد «دشمنان نیز نمی‌توانند» با تربیت شدگان جمهوری اسلامی «مقابله» کنند.
پاسدار قاآنی برای روحیه دادن به نیروهای درهم‌شکسته رژیم گفت: قدرت موشکی (ما) در منطقه «حرف اول» را می‌زند و جمهوری اسلامی از لحاظ نظامی بسیار «قدرتمند‌ » شده است.
خانم مریم رجوی در کنفرانس بحران تروریسم و افراطی گری در شورای اروپا – استراسبورگ گفتند:‌

ابتدا باید به واقعیت یک جنگ شوم توجه کرد. در ایران تحت حاکمیت فاشیسم مذهبی، جامعة ما با نقض وحشیانة حقوق بشر، روزانه مورد هجوم قرار می‌گیرد؛ از جمله با ۱۲۰۰ اعدام در دورة روحاني. در عراق، بربریت گروه داعش از یک سو و پاکسازی قومی و نسل کشی توسط شبه‌نظامیان وابسته به حکومت ایران از سوی دیگر، بیداد می‌کند. در سوریه، قتل‌عامها و ویرانگريها‌ی دیکتاتوری بشار اسد، هر روز فاجعه می‌آفریند؛ هم‌چنین وقایعی مثل کشتار روزنامه‌نگاران در پاریس، قتل‌عام دانش آموزان يك مدرسه در پاكستان و به آتش كشيدن كامل يك شهر در نيجريه. همة اینها‌ وجوه جنگ واحدی است؛ جنگ بنیادگرایی اسلامی با تمام بشریت.
خطاست اگر فکر کنیم که کشتار بیش از ۲۰۰ هزار سوری، فقط این کشور را در ویرانی و مصیبت فرو می‌برد.؛ خیر، می‌بینیم که در برابر دیدگان همگان، آتش این جنگ به همه جا سرایت می‌کند: از ایران به عراق، از آن جا به سوریه و لبنان و فلسطین، سپس به یمن و کشورهایدیگر؛ آنچنان که تا قلب اروپا هم امتداد پیدا می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر