۱۳۹۴ فروردین ۲۸, جمعه

ایران جنگ گرکها - رفسنجانی: هروقت امام ازمبارزه خسته می شد من به نجف می رفتم وایشان را امیدوار می کردم


آخوند رسایی درادامه جنگ گرگها و حملات باند ولی فقیه به رفسنجانی نسبت به حرفهای اخیرش در ۱۹فروردین که گفته بود زن امام  از قول امام نقل کرد که من امید امام هستم و ...  در روز ۲۶فروردین به خبرگزاری سیاه پاسداران به بهانه اینکه نشریه اش را توقیف کرده اند و گفته اند در نشریه توهین به امام کرده ای و نوشته ای خمینی با سر کشیدن جام زهر مجبور به پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شد و این تعبیر توهین به امام راحل است.
رسایی ادامه داد اگر قرار باشد چنین تعابیری توهین حساب شود ادعای آقای رفسنجانی  گفته بود وقتی امام از مبارزه خسته می‌شد من به نجف می‌رفتم و ایشان را امیدوار می‌کردم توهین آمیز تر است ، ولی نسبت به این تعابیر توهین‌آمیز سکوت می‌شود. 
وی همچنین درباره تلاش هاشمی رفسنجانی برای شیرین جلوه دادن پذیرش قطعنامه ۵۹۸در این ایام، متذکر شد: تلاش وی برای توجیه پذیرش قطعنامه مذکور و حتی شیرین نشان‌دادن این جام زهر، حکایت از آن می‌کند که وی خودش را متهم این موضوع می‌داند و برای خودش سهمی در این باره قائل است که می‌کوشد آن را در نگاه افکار عمومی شیرین جلوه دهد، ولی هر قدر بیشتر در این باره تلاش می‌کند در نگاه افکار عمومی بیشتر متهم می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر